Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, wij zijn nieuw hier en ik hoop dat er iemand ons kan helpen , wij zijn echt ten einde raad en proximus reageert niet! Dit is reeds van november 2017 en we zijn eind december, de mensen beginnen echt heel ongeduldig te worden (wat ik ten volste begrijp) Maar een van de reactie's van onze huurders: j'ai une vitesse le soir de 0,5 mbs en internet et en journée 5,5 mbs en internet. Normalement je dois avoir du 100mbs. A cette vitesse , l'internet est non le vdsl ( internet rapide ) C'est infernal l'internet est très lent et le soir il ne faut même pas essayer d'ouvrir un e mail , on ne sait pas avec 0,5 mbs Wij betalen met drie gezinnen voor snelle internet verbinding maar blijkbaar is er iets mis met de kabel om dit te leveren! Volgens de tweede persoon die ook nog eens op 8 dec 2017 is langs geweest bij klant V zou er een nieuwe kabel moeten worden getrokken onder de straat naar de aansluitingskast, maar verder is er geen actie ondernomen! Dus de technische dienst
Helaas loopt het weer fout. Ik heb een tariefplan Unlimited Calls National. ( 8/12/2017 ) Ik kreeg de raad om Unlimited Calls International ook te nemen, de dame activeert dit zogezegd voor me. (10/01/2018 ) Tot ik op MyProximus een groot buiten verbruik zie , blijkt dat ze alles verwijdert heeft. Ik bel dus aan volle tarief. En om het aan te passen - recht te zetten - corrigeren dat blijkt ingewikkeld. HELP
Hoe komt dat studio 100 zo beperkt is bij het Vlaamse aanbod? Op de Franse zenders krijgen we maya en Bumba (wat ons kindje leuk vind) maar op studio 100 NL is het heel beperkt allemaal.. Is dat overal? En weet iemand waarom?
Beste worden dit jaar de Oscars live uitgezonden op ProximusTV indien dit het geval is op welke zender kan je ze dan kijken? Alvast bedankt
Kan je de film fifty shades darker niet afhalen in de op aanvraag bij proximus
Hallo allemaal Lees ik het goed in mijn nieuw tv blad binnenkort ook in nederland op een sbs zender. Afleveringen van de buurtpolitie. Vanaf maandag 12 maart. Echt de moeite waard om zoiets te vermelden als we toch die sbs zender niet kunnen bekijken! Is er al niet genoeg geweld op tv. Ik zal er zeker niet naar kijken. De buurtpolitie... hopelijk komt hier eens een einde aan! Is dat een programma om naar te kijken als je net je avondeten nuttigt? Geroep getier getrek en ander gedoe! Dan nog liever blokken op 1! Ik haat geweld op tv. Q2... vijf... zes... vitaya... ze mogen er uit van mij! Als dat de televisie is van nu weg ermee! Timm1983
Ik ben geen sportfanaat, maar zou toch graag de olympische winterspelen in HD willen bekijken. Kan ik voor de duur van de spelen toegang krijgen tot de HD zender zoals dat in NL kan?
Beste, 200m verder zitten ze op vdsl maar mijn deel van de straat (10-tal huizen) zit op adsl2. Resultaat is dat we 12mbs hebben voor tv, internet, ... ipv de maximale 100mbs (afhankelijk van locatie en infrastructuur). Dus geen tweede tv of online streamen. Als er enkele apparaten bezig zijn, lukt het niet om voor het werk een skype meeting te doen. Op dit moment haal ik op mijn PC slechts: Ping 146 ms Download 0.92 Mbps Upload 0.16 Mbps . Ik heb hierover reeds meermaals met de consumentendienst gebeld en een ticket geopend. Ook via de ombudsman van testaankoop maar er wordt weinig aan gedaan. wat zijn de alternatieven : - kast vervangen, zodat vdsl mogelijk is - capaciteit van eerste deel straat wat reduceren zodat iedereen toch een aanvaardbare capaciteit heeft - mobiele installatie van 4,5 of 5G - financiele compensatie (worst case maar toch een minimum) totdat er een aanvaardbare verandering oplossing is. Wat kan Proximus voor ons doen? Wie kan zeggen wanneer d
Beste Ik had een sms gekregen waarin stond dat ik nog een openstaande rekening had. Deze heb ik ondertussen betaald (heb ook "ok" verzonden naar desbetreffend nummer), maar nu zie ik dat deze op My Proximus nog steeds als "Nog te betalen" staat aangegeven. Gezien er in de sms gesteld werd dat die rekening tegen morgen betaald moet zijn en ik momenteel in het buitenland zit, maak ik me zorgen over het afgesloten worden van de diensten. Zou dit indien mogelijk snel nagekeken kunnen worden aub? Mijn klantenrekeningnr: 26453958 Mvg Joren Maes
Bij het aanloggen op myproximus ( waar mijn vaste lijn, internet en tv abonnement op staan ) en kreeg scherm : de tijd vliegt ... uw gegevens worden geladen. Maar daar blijft het bij ... Geen toegang dus . Is er iets aan de hand. Als ik via een privébericht mijn toegangsgegevens dien door te geven om na te zien, is dat geen probleem. Ro
nieuwe decoder (QR v6) geïinstalleerd. alles werkt behalve opgenomen films/series bekijken.... bij keuze KIJKEN gaat scherm op zwart en duurt het bijna 5 minuten voor er iets gebeurt ... dan verschijnt opgenomen beeld in rechter bovenhoek maar niet in volledig scherm ... soms geeft decoder 'serverfout, deze media niet beschikbaar ' aan .... kan iemand hier helpen ? Of moet ik de 'oude' decoder terug aansluiten ??? (had met nieuwe decoder ook al iets opgenemen als test en dat geeft hij ook niet weer ..) hugo.vancamp@skynet.be
Het lukt niet om een serieopname te wissen, ook niet na uizetten decoder en modem
Sinds oktober 2017 wordt de rubriek TV replay ons -geruisloos- onterecht aangerekend terwijl het voordien gratis tot het pakket Familus behoorde. We hebben nu kredietnota gekregen voor januari, maar wat voor de overige 3 maanden? Zal ik dat bedrag van mijn volgende factuur aftrekken?
Ik heb intussen 14 dagen geleden een adreswijziging door gegeven , om al mijn abonnementen om te zetten . Na veel telefoons en beloftes van Belgacom word er voor mij niks gedaan . Bedankt Proximus voor mijn meer dan 40 jaar klant bij jullie te zijn . Geweldige service
20 januari de aanvraag tot nieuwe klant gedaan. Daar ook een datum Mogen kiezen wanneer het beste zou lukken dat zij langskomen. Eerstvolgende datum was pas ergens in februari dus dan maar de 7de gekozen. Nog altijd geen nieuws gekregen, ondertussen al drie verschillende versie's gehoord door de klantendienst. Net iemand aan de telefoon gekregen die zei dat ze nog maar papieren voor overdracht hebben teruggestuurd gekregen dus zullen nu maar eens in gang schieten. Dus echt top hoe ze hun klanten 'verwennen' met 'snelle' service. Waarom dan via internet je aanvraag doen met easyswitch???!! Zou wel eens beginnen denken dat we toch beter bij Telenet waren gebleven. Waarschijnlijk denkt men dat er zomaar verlof kan genomen worden om een ganse dag op de technieker te zitten wachten!!!! Dus conclusie, de datum die je dan kiest wanneer er een technieker kan langskomen doet er eigenlijk helemaal niet toe, zij zullen wel de datum kiezen. Als je dan probeert te bellen om een datum af te
Als trouwe klant van Proximus gevraagd om mijn pack (TV + 2 decoders - internet - vaste telefonie + 4 gsm abonnementen) om te zetten naar Tuttimus. Dit vooral om internetcapaciteit GSM's van 1 naar 3 GB te verhogen. Verhoging zou meer dan 12€ per maand zijn en ik zou nog enkele andere voordelen, welk ik vroeger heb verkregen, kwijt spelen. Tarieven zijn pas opgeslagen en door in een "zogezegd" voordelig pack te willen stappen zou ik nu extra moeten betalen en enkele voordelen kwijt.
kan de site niet openen om premium punten in te ruilen al 20 keer geprobeerd
BBC Prime ook voor klanten die het multi boeket hebben. Vandaag heb je dit alleen als je over een Tuttimus of Familis pakket hebt met de entertainment channels. Owv de goedkopere prijs en het ingesloten extra data abonnement heb ik nog steeds het maxi pack met als voordeel het muti boeket en stel vast dat deze zender hier nog steeds niet in zit. Volgens de zenderlijst van 01/2018 zit deze zender op 25 in de Entertainment Channels normaal gezien is dit ingesloten in het multi boeket. Mvg Ambionix
Hoi, Ik heb een bbox2 (witte box met rare vorm) staan, maar mijn wifi verbinding valt steeds weg. Ligt dit aan de bbox zelf? Of wat zou de oorzaak zijn. Deze is al regelmatig heropgestart...
Geachte, Vandaag simkaart en toestel van jullie thuis ontvangen. Als ik jullie simkaart in het toestel steek krijg ik de melding ‘geen service’. Betreft overname van mijn gsm- nummer van bij andere provider (orange). Dien ik voor de activatie van jullie simkaart zelf stappen te ondernemen?
Beste, Er is maar weer een probleem met julie facturatie (zoals altijd teveel) Ten eerste: Op my proximus stonden er begin januari nog 2 rekeningen open: 45 euro als ook 20,87euro. In De samenvatting met totaal verschuldigd bedrag stond er 77,87 euro. En dat is ook de rekening die ik heb gekregen. Maar iedereen die kan rekenen weet dat 45 +20 geen 77 is. Kunnen jullie dit verklaren? Ten tweede: Jullie rekenen 15 euro per aanmaning aan. Dat moet ik aanvaarden. Maar het is niet correct aanmaningen op 29 december en 1 dag later op 30 december te versturen( volgens factuur want die van 30 december heb ik nooit gekregen) en iedere keer 15 euro aan te rekenen!! Dit weiger ik te betalen, er is altijd een minimum tijd voor de volgende aanmaning mag komen!! Ondertussen heb ik 2x15 euro aanmaning en de openstaande relening betaald =in totaal 50,87 euro. Ondertussen wel weer een nieuwe rekening gekregen met 27,87 euro en weer de het gevaar van een aanmaning. Aangezien ik al meermaals
Ik heb de Proximus TV app geïnstalleerd en ik ben ingelogd maar de enige zender die ik te zien krijg is Pure Vision ? In de TV gids zie ik wel andere zenders, maar ik kan enkel opnemen, niet kijken. Wat gaat er mis?
In het verleden heb ik reeds meerdere keren een verwensessie aan een kankerpatient gegeven en dit met volle overtuiging (ik dacht telkens ter waarde van 3.300 punten). Graag zou ik dit in de toekomst nog doen, doch ik moet vaststellen dat dit blijkbaar niet meer mogelijk is. Er is nu nog enkel keuze uit 1.000 – 2.000 of 6.700 punten geven aan de Stichting Tegen Kanker. Ik vind dit een heel pak minder persoonlijk, nu gaat alles in de ‘grote’ pot in tegenstelling tot vroeger dan wist ik dat ik ‘één’ iemand (en het maakt mij niet uit wie) echt een plezier had gedaan. Dit gaf me heel veel voldoening, een voldoening die ik met het nieuwe systeem niet zie. Kan er overwogen worden om de vroegere voordelen terug actief te maken?
Sinds enkele dagen gemerkt dat de site MYPROXIMUS van design veranderd is ... maar de werking is er nog steeds niet. Wij kunnen wel via het GSM nummer het resterende bedrag raadplegen, maar als je dan klikt op "meer details " , krijg je een scherm OEPS .... Dit is niet nieuw , maanden geleden hebben we dit zelfde probleem aangekaard, en met de software destijds kon dit niet verholpen worden ... men ging er aan werken... maar nu blijkt de software wel al aangepast te zijn op bepaalde facetten van het visuele, maar aan de werking nog duidelijk niet. Wij kunnen dus nog steeds niet het detail van het verbruik raadplegen ... Op beeld 1 hebben we ons nummer gewist voor privacy redenen, maar in een privé bericht kan ik dit wel doorgeven. Maar ik ga er vanuit dat dit een algemeen probleem is en geen probleem voor één specifiek nummer. Graag nu eindelijk een oplossing ! Ro
Ik krijg sedert vorige vrijdag 2/2/2018 geen zuiver beeld meer op de HD zenders. De gewone zenders werken perfect, dus er iks niks met mijn TV. Het beeld op alle HD zenders is onstabiel en is ook onvolledig.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.