Skip to main content
Vraag

Betaalde rekening staat als "nog te betalen" in MyProximus

  • February 8, 2018
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Beste

Ik had een sms gekregen waarin stond dat ik nog een openstaande rekening had. Deze heb ik ondertussen betaald (heb ook "ok" verzonden naar desbetreffend nummer), maar nu zie ik dat deze op My Proximus nog steeds als "Nog te betalen" staat aangegeven. Gezien er in de sms gesteld werd dat die rekening tegen morgen betaald moet zijn en ik momenteel in het buitenland zit, maak ik me zorgen over het afgesloten worden van de diensten.
Zou dit indien mogelijk snel nagekeken kunnen worden aub?
Mijn klantenrekeningnr: 26453958

Mvg
Joren Maes
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 8, 2018
Stuur even berichtje:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

De weergave op myproximus is niet altijd correct.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 8, 2018
Bedankt! Dit zal waarschijnlijk sneller gezien worden dan dit forum bericht 😉

Martin
  • February 8, 2018
Dat is niet altijd zeker (op de reacties van anderen afgaande) maar ik hoop het voor u 😉
'k zal al beginnen duimen voor u ☺️

Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • February 8, 2018
My Proximus loopt wel altijd een beetje achter. Hou daar dus rekening mee.