Skip to main content
Vraag

Activatie simkaart

  • 8 februari 2018
  • 2 reacties
  • 376 Bekeken

Geachte,
Vandaag simkaart en toestel van jullie thuis ontvangen. Als ik jullie simkaart in het toestel steek krijg ik de melding ‘geen service’. Betreft overname van mijn gsm- nummer van bij andere provider (orange). Dien ik voor de activatie van jullie simkaart zelf stappen te ondernemen?

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 8 februari 2018
Hey haussteven, best even het desbetreffende GSM nummer + simkaartnummer doorgeven via privébericht naar Het Proximus Team zodat ze dit voor je kunnen nakijken.
Je kan ook onze chat gebruiken om ons sneller te contacteren.

Martin
  • 33127 reacties
  • 8 februari 2018
Ter info: zolang je met de oude sim kunt bellen dan is de overdracht niet gebeurd.
Indien dit niet het geval is best ook eens je toestel eens volledig opnieuw laten opstarten.

Reageer