Skip to main content
Antwoord

Adreswijziging

  • February 7, 2018
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Ik heb intussen 14 dagen geleden een adreswijziging door gegeven , om al mijn abonnementen om te zetten . Na veel telefoons en beloftes van Belgacom word er voor mij niks gedaan . Bedankt Proximus voor mijn meer dan 40 jaar klant bij jullie te zijn . Geweldige service

Beste antwoord door KoenN

Dag Nihalito,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.

Je kan de klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team

Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 8, 2018
Dag Nihalito,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.

Je kan de klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team

Mvg, Koen