Antwoord
Olympische winterspelen
Ik ben geen sportfanaat, maar zou toch graag de olympische winterspelen in HD willen bekijken. Kan ik voor de duur van de spelen toegang krijgen tot de HD zender zoals dat in NL kan?
Beste antwoord door Master-magic
Telenet heeft exclusief deze extra Eurosport zenders zodat andere providers er niet op kunnen ingaan om deze aan te bieden.
dat zenders een maandje hun HD versie openstellen voor Duitse kijkers wilt niet zeggen dat iedereen zomaar eventjes die zenders kan doorgeven.
die vallen onder de Duitse rechten en werden gekocht voor Duitsland, deze zenders zitten in een HD+ Duitsland pakket dat ook nog eens extra betaald moet worden om ze te kunnen zien.
ik vrees dat je het moet stellen met de beschikbare zenders bij proximus.
een Tv Vlaanderen is in hetzelfde bedje ziek, ze kunnen ook niet meer aanbieden dan ze hebben.
het is alles of niks nu de uitzendrechten bij Eurosport zitten (Discovery groep)
een zender als VRT mag bv maar Max 100 uur aan beeld doorgeven via zijn zender.
NOS (NPO) ook.
je zal dus moeten kijken in de tv gids wat er word vertoond.
dat zenders een maandje hun HD versie openstellen voor Duitse kijkers wilt niet zeggen dat iedereen zomaar eventjes die zenders kan doorgeven.
die vallen onder de Duitse rechten en werden gekocht voor Duitsland, deze zenders zitten in een HD+ Duitsland pakket dat ook nog eens extra betaald moet worden om ze te kunnen zien.
ik vrees dat je het moet stellen met de beschikbare zenders bij proximus.
een Tv Vlaanderen is in hetzelfde bedje ziek, ze kunnen ook niet meer aanbieden dan ze hebben.
het is alles of niks nu de uitzendrechten bij Eurosport zitten (Discovery groep)
een zender als VRT mag bv maar Max 100 uur aan beeld doorgeven via zijn zender.
NOS (NPO) ook.
je zal dus moeten kijken in de tv gids wat er word vertoond.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.