Ik heb intussen 14 dagen geleden een adreswijziging door gegeven , om al mijn abonnementen om te zetten . Na veel telefoons en beloftes van Belgacom word er voor mij niks gedaan . Bedankt Proximus voor mijn meer dan 40 jaar klant bij jullie te zijn . Geweldige service
Bladzijde 1 / 1
Dag Nihalito,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Je kan de klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team
Mvg, Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Je kan de klantgegevens doorsturen naar Het Proximus Team
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.