Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb alle gratis aangeboden nummerblokkeringen voor betalende nummers genomen. Dat zijn er veel. ( vaste lijn ) Maar wat met 1207 ( witte gids info ) en 1733 ( http://www.knack.be/nieuws/gezondheid/1733-een-nummer-voor-huisartsen-met-wachtdienst/article-normal-30233.html ) Kan je die oproepen ook blokkeren ? Zijn die standaard geblokkeerd als men alle gratis opties van blokkering heeft ? Of zijn deze niet te blokkeren ?
na 1 jaar overweer tussen mij en Proximus over mijn studio 100 app en na mijn vorige klacht gingen ze me doorverwijzen Naar een andere dienst sindsdien niets meer gehoord weer een week betaald voor niks toppers Proximus ik ben is benieuwd hoe de media hierop zal reageren over dit circus Toppers Proximus team en dank u voor niets
Met veel moeite heb ik enkel weken geleden een 2e account kunnen instellen in de app. Dit ging enorm moeizaam omdat ik steeds de melding kreeg "u heeft geen internetverbinding. Dit is noodzakelijk om deze functie te gebruiken". Nu wil ik in de app van account wisselen (om info van het ander account te raadplegen) en dit lukt gewoonweg niet omdat ik steeds dezelfde fout krijg! Al alles geprobeerd (met WiFi zonder WiFi, met 3G aan, met 3G uit, ....) niets werkt.... Hoe is dit op te lossen?
Een rekening ontvangen van 6x het dubbel van andere maanden!! Ben nu rotsvast overtuigd om om te schakelen. Ben zwaar teleurgesteld hierin en als je dan belt hebben ze geen duidelijk antwoord... Verbruik zou enkel van internet op gsm zijn wat helemaal niet klopt, we werken bijna uitsluitend op wifi. En wordt normaal geen sms gestuurd dat je over je limiet bent?
Beste, sinds de overgang van telenet naar proximus zijn mijn dagelijkse vast internet downloads redelijk spectaculair te noemen. Zie verbruik overzicht. Nu al bijna 50 GB... op zich geen probleem met de limiet maar ik wil toch weten waar dit vandaan komt? Ik heb geen peer to peer of mega downloads. Bij telenet zat ik op maandbasis altijd rond de 150 GB per maand. Zie ook verbruik meeting ‘s nachts tussen 1 en 3 uur 20 GB download?? Kan iemand dit aub bekijken. Koen
Beste, ik ben net overgeschakeld van Telenet naar Proximus. Na 2 dagen zie ik een verbruik van ongeveer 20 GB? Let op: ik heb 900 GB ter beschikking, maar vroeg me toch af waar dit volume vandaan komt? bij telenet zaten we ook dagbasis max rond 8 GB. Verbruikt gewoon televisie kijken ook internet bandbreedte mss? Of is dit door de wifi hotspot? kan u dit uitzetten? Bedankt
Sinds 23 Januari zijn we nieuwe klant onder het Tuttimus-pack Sinds 26 Januari is de TV Replay + geactiveerd en wordt deze aangerekend in ons abonnement, echter kunnen wij nog steeds na twee weken hier geen gebruik van maken. Bij het spoelen van het programma krijgen we de melding om TV Replay + te activeren. Voor Netflix proberen wij ons account te bevestigen door 'aanrekening via proximus' te kiezen maar hierop krijg je de melding 'is momenteel niet beschikbaar probeer het later opnieuw' en je kan dan alleen afmelden en geen netflix bekijken.
De ProximusTV app werkt niet op mijn apparaten, altijd wordt er gevraagd in te loggen zonder resultaat. Kan dit eventueel nagekeken worden of opgelost worden? Mvg, Matthias
Beste Proximus, Gelieve te stoppen met mijn voeten te spelen! Vorige maand ben ik van pakket gewisseld, hiervoor krijg ik een mail met daarin de opmerking deze goed na te lezen en bij eventuele bemerkingen contact op te nemen met de klantendienst. Dit doe ik bijna onmiddellijk want er stond een abo in dat niet meer nodig was. Na ongeveer 20 min bellen/wachten zou dit in orde gebracht worden. Groot is dan ook mijn verbazing dat dit toch wordt aangerekend. Dus opnieuw bellen naar de klantendienst. Na 15 min discussiëren (want medewerker wou eerst zeker geen credit nota opstellen, hoewel het abo door mij was opgezegd!!) zou hij dan toch een credit nota opstellen. Wat zie ik vandaag, er werd maar een credit nota opgesteld van 10€ i.p.v. 14,52€. Hoeveel van mijn kostbare tijd moet ik hier nog insteken?? Zo moeilijk kan dit toch niet zijn om dit van de eerste keer in orde te brengen? Als jullie een tweede reminder moeten sturen voor het betalen van een factuur kost het mij ook extra!! Du
Ik heb half december in een lokale Proximus-shop mijn domiciliëring laten aanpassen omdat dit online niet kan bij Proximus. We zijn nu 2 maand verder en dit is nog altijd niet in orde. Dan maar Proximus opgebeld en na een paar minuten was ik het uiterst irritant wachtmuziekje zo beu dat ik vervolgens heb ingehaakt. Vervolgens een klacht ingediend en kreeg de volgende dag telefonisch en per e-mail antwoord dat mijn domiciliëring in orde was. Vervolgens geantwoord dat het opgegeven IBAN nr. van mijn vorige bankrekening was die ik vorig jaar heb afgesloten. Ik kreeg direct antwoord dat de nodige documenten naar mij waren opgestuurd. We zijn nu weer een week verder en heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik weet dat ik in derdewereldland België woon waar de mentaliteit "alles kan nog veel, veel slechter" de algemene norm is. Maar kan dit echt niet beter?
Hallo Hoe kan je een ander klantnummer linken aan je e-mailadres op MyProximus? Alvast bedankt
weet er iemand hoe het komt dat ik nog altijd de oude versie heb van myproximus op mijn gsm ik heb er hem al een paar keer afgesmeten zelfs vandaag nog maar ik krijg altijd weer de oude als ik hem terug dauwlood en dat is erg frustrerend kan er mij iemand helpen
Beste Proximus, ik ben geselecteerd voor de nieuwe decoder te testen maar heb hem nog niet ontvangen? Ook al stond er in de mail dat hij ten laatste vrijdag zou geleverd worden?
in januari werd mij een creditnota beloofd maar blijkbaar is die nooit opgemaakt. kafka... gelieve mij hierover te contacteren
Vanaf vandaag hebben we een nieuwe modem, via Scarlet maar wel net dezelfde proximus modem. Nu gebruiken we ook een mobile coverage extender van proximus voor beter signaal voor de mobiele telefoon voor onze proximusabonnementen. Het zou moeten werken volgens de operator van de klantendienst maar nu vroeg ik mij af of er geen speciale configuratie moet zijn om één en het ander op elkaar af te stemmen. Heeft er iemand ervaring?
Kan ik de v6 aan de praat krijgen zonder bbox3? 2x geprobeerd om de v6 te starten op de fritzbox 7490 (v 06.52 proximus whitelisted) maar krijg 2x vraag of de decoder goed geconnecteerd is (rechtstreeks en via switch beiden hetzelfde). Maakt dus geen connectie. De v5 die hier nu staat werkt wel zonder problemen (hangt aan een switch achter de fritzbox 7490) Bekabeling v5 in v6 werkt ook niet Of ligt het aan IPv6 dat niet aanstaat (net ondervonden maar ben niet thuis) De. Oude bbox 2 ligt hier wel nog. Kan ik eventueel wel omwisselen want hebt de bbox 3 nog niet uiteraard
door verschillende ( foutieve ? )ingrepen kan ik geen mails meer versturen noch ontvangen via mijn skynet emailadres. Ik ben ondertussen ook mijn wachtwoord voor deze email kwijt. Wachtwoord herstellen via MyProximus biedt ook geen oplossing . Kan mijn email terug gebruiksklaar maken ? Waarvoor dank.
We hebben bij de Proximus actie een tv toestel bijgekregen, deze is nu ongeveer een jaar oud en deze doet het niet meer. Bij defect moest men ergens contact opnemen. Maar met de verhuis ben ik dat bijgevoegde papiertje kwijt. Kan iemand me helpen?
Hallo, ik heb problemen met mijn bose soundtouch. Kreeg van hun technische dienst volgende instructies door. Slaag er enkel in om de wps uit te schakelen. Kunnen jullie me begeleiden in het inschakelen en uitschakelen van deze instellingen op mijn router Vervolgens dient u de volgende instellingen UIT te schakelen in de router: AP isolation / Wireless isolation WPS Qos/WMM IGMP (Proxy) De volgende instellingen dien te worden INGESCHAKELD: UPnP Multicast IGMP Snooping
Jullie zeggen dats 100 Mbps maar na 3 4 testen, altijd minder dan 50 Mbps ???????? Jullie maken alles duurder maar qualiteit gaat naar beneden!!!!! Mvg en binnenkort naar een andere provider...
Gisteren nieuwe qr decoder v6 aangesloten maar krijg steeds de melding ''geen signaal'' op mijn tv. Alles lijkt me normaal aangesloten, B-box 3 werkt wel normaal!
Beste, wij zijn recent verhuisd en op 30/01 kwam er een technieker langs om de onze aansluiting in dienst te stellen op ons nieuw adres via glasvezel (nieuwbouw woning). Oorspronkelijk stond onze afspraak op 29/01, maar dan is er niemand komen opdagen... Deze persoon informeerde ons dat de glasvezel beschadigd was en diende vervangen te worden. Dit is dan ook gebeurd op 31/01 wanneer, onaangekondigd, 2 techniekers voor de deur stonden. Deze waren al van plan om op 30/01 langs te komen, maar ze hadden mijn telefoonnummer niet!? Na het vervangen van de kabel, heb ik mijn nummer opgeschreven voor hen en zij zouden mij contacteren wanneer een technieker zou komen voor de verdere aansluiting... Na verschillende telefoontjes, hadden wij een afspraak op 6/02/2018 (deze staat nog altijd als bevestigd in MyProximus) voor de in dienst stelling. Maar,... er kwam niemand opdagen. Ondertussen hebben wij al uren aan de lijn gehangen met proximus, 2 verschillende winkels bezocht, maar wachten
Proximus tv app op iphone en ipad werkt niet. Ik keer na login steeds naar loginscherm. Kan dit opgelost worden? Bedankt.
Als ik van pack verander hoelang duurt dit dan aub
ik wil voor onze hondenschool een website opstarten maar weet niet hoe ik hieraan begin wie kan mij helpen omgeving Hamme
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.