Skip to main content
Beste Proximus,

Gelieve te stoppen met mijn voeten te spelen!

Vorige maand ben ik van pakket gewisseld, hiervoor krijg ik een mail met daarin de opmerking deze goed na te lezen en bij eventuele bemerkingen contact op te nemen met de klantendienst. Dit doe ik bijna onmiddellijk want er stond een abo in dat niet meer nodig was. Na ongeveer 20 min bellen/wachten zou dit in orde gebracht worden. Groot is dan ook mijn verbazing dat dit toch wordt aangerekend. Dus opnieuw bellen naar de klantendienst. Na 15 min discussiëren (want medewerker wou eerst zeker geen credit nota opstellen, hoewel het abo door mij was opgezegd!!) zou hij dan toch een credit nota opstellen. Wat zie ik vandaag, er werd maar een credit nota opgesteld van 10€ i.p.v. 14,52€.

Hoeveel van mijn kostbare tijd moet ik hier nog insteken?? Zo moeilijk kan dit toch niet zijn om dit van de eerste keer in orde te brengen? Als jullie een tweede reminder moeten sturen voor het betalen van een factuur kost het mij ook extra!! Dus nu gaan jullie dan ook een bijkomende credit nota opstellen van 20€?!?
Beste, het spijt me dit te vernemen. Kan je via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en toelichten over welke kosten/abonnement dit gaat? Dan kijk ik na wat er nog verder dient te gebeuren. Groetjes Freya

Reageer