Skip to main content
Gisteren nieuwe qr decoder v6 aangesloten maar krijg steeds de melding ''geen signaal'' op mijn tv.

Alles lijkt me normaal aangesloten, B-box 3 werkt wel normaal!
Op het forum zal je op zondag geen reactie krijgen van de mensen van proximus, maar voor technische problemen kun je altijd op zondag bellen naar support op gratis nummer 0800 22 800



Is de v6 rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de bbox3

en heb je de juiste HDMI ingang gekozen op je TV waar de v6 mee verbonden is via HDMI kabel aan je TV.
jan duc, heb je reeds alle toestellen is herstart volgens deze procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html ? Hoe is je decoder met de b-box3 verbonden? Indien draadloos kan je best eens testen door de modem en decoder rechtstreeks met elkaar te verbinden door middel van een netwerk kabel.

Reageer