Ik heb half december in een lokale Proximus-shop mijn domiciliëring laten aanpassen omdat dit online niet kan bij Proximus.
We zijn nu 2 maand verder en dit is nog altijd niet in orde.
Dan maar Proximus opgebeld en na een paar minuten was ik het uiterst irritant wachtmuziekje zo beu dat ik vervolgens heb ingehaakt.
Vervolgens een klacht ingediend en kreeg de volgende dag telefonisch en per e-mail antwoord dat mijn domiciliëring in orde was.
Vervolgens geantwoord dat het opgegeven IBAN nr. van mijn vorige bankrekening was die ik vorig jaar heb afgesloten.
Ik kreeg direct antwoord dat de nodige documenten naar mij waren opgestuurd.
We zijn nu weer een week verder en heb tot op heden nog niets ontvangen.
Ik weet dat ik in derdewereldland België woon waar de mentaliteit "alles kan nog veel, veel slechter" de algemene norm is.
Maar kan dit echt niet beter?
Bladzijde 1 / 1
Goededag,
Indien je mij via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=69501 jouw klantnummer en jouw IBAN rekeningnummer doorgeeft breng ik het even in orde en zorg ik ook voor een bevestiging.
Groetjes,
Lorentz.
Indien je mij via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=69501 jouw klantnummer en jouw IBAN rekeningnummer doorgeeft breng ik het even in orde en zorg ik ook voor een bevestiging.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.