Skip to main content
Antwoord

Proximus studio 100 app

  • February 10, 2018
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

na 1 jaar overweer tussen mij en Proximus over mijn studio 100 app en na mijn vorige klacht gingen ze me doorverwijzen
Naar een andere dienst sindsdien niets meer gehoord weer een week betaald voor niks toppers Proximus ik ben is benieuwd hoe de media hierop zal reageren over dit circus


Toppers Proximus team en dank u voor niets

Beste antwoord door SamuelD

Hey Fam grielen cobbaert,

Ik heb een aanpassing gedaan, kan je even kijken of het nu wel lukt om in te loggen op de studio 100 app ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 13, 2018
Hey Fam grielen cobbaert,

Ik heb een aanpassing gedaan, kan je even kijken of het nu wel lukt om in te loggen op de studio 100 app ?