Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste Ik heb een aankoopbewijs nodig van mijn toestel om een reparatie aan te vragen, maar dit heb ik niet meer. Hoe kan ik dit terug krijgen aub ?
Bestaat m-banxafe nog? Mijn man heeft altijd gebruikt maar kan dit nergen meer vinden
Kan mij iemand vertellen hoe ik van deze roze plekken op witte of lichte tv beelden kan vermijden ?
Wanneer BBC1 en BBC2 in HD? Vandaag worden deze zenders reeds gedownscaled naar een SD versie. Enige timing wanneer ook de HD versie op proximus komen? Mvg Ambionix
Wij hebben al 3 dagen storing op onze tv !! We hebben al meermaals o s draadloos bakje uitgetrokken en trug ingestoken maar help voor even en dan geeft de tv trug aan dat er geen verbinding is en de technische dienst is niet bereikbaar pfff wat kunne we nog doen ?
Eind november diende ik een aanvraag in voor Tuttimus en zou ik verder op de hoogte worden gebracht over het verdere verloop. Na drie weken niets gehoord te hebben terug contact opgenomen met de klantendienst en kreeg te horen dat alles in behandeling is en ik spoedig iets zou vernemen. Na enige tijd weer niets gehoord te hebben opnieuw terug contact opgenomen met de klantendienst en blijkt dat er ineens een aantal gegevens niet correct zijn doorgegeven. Nogmaals alles opnieuw doorgegeven en werd er verzekerd dat alles zo snel mogelijk in orde zou komen. Uiteindelijk toch naar Proximus center gestapt en daar wisten ze mij te vertellen dat er met mijn aanvraag nog niets gebeurt is! Alles geannuleerd en terug opnieuw aanvraag ingediend.. uiteindelijk zijn we DRIE MAANDEN verder en tal van telefoontjes en bezoekjes aan Proximus en nog steeds geen installatie kunnen plaatsvinden! Elke keer opnieuw krijg ik dezelfde uitleg dat er een communicatieprobleem is en luiigheid van collega's. Na dr
32869504 nr klacht ivm kredietwaardigheid c met andere woorden zou ik de afgelopen tijd niet steeds mijn facturen op tijd betaald hebben, maar dat klopt niet, medewerker shop heeft zelf naar de facturatie gebeld en laten uitpluizen alles oke. dag erna heeft hij een tijd aan de lijn gehangen omdat iemand een wegenertest (of zoiets trekt er hard op) ging uitvoeren alles in orde weet zelf niet waarvoor die diende. niets gevonden alles in orde toch sta ik op c waardoor ik geen nieuwe gsm kan nemen op afbetaling via dat data formule, wou de s7 goede prestaties en goede prijs momenteel. hoelang kan een klacht in behandeling zijn (vriendelijke vraag) tevens in de week perfecte service in de shop beveren mag ook eens gezegt worden
Mijn vrouw heeft een abonnement met een smartphone inbegrepen . Een nokia4 toestel . Als ze in het buitenland zit kan ze geen sms'n meer versturen , alleen ontvangen lukt wel . Als ze er een probeert te versturen krijgt ze code 96 te zien met de mededeling dat de sms niet via proximus kan verzonden worden . Uiteraard kan dat niet via proximus......ze zit in het buitenland. Wat is er aan de hand ??
Hoe kan ik live stream gebruiken op mijn tablet want de App is niet compatibel geeft hij aan en via de browser lukt het momenteel ook niet dank u
Hallo allemaal Ontdek de nieuwe logos voor France 2 3 4 5. Ik vind het zeker een verbetering en de moeite waard. Ik ben toch eerder geneigd Franse zenders te bekijken want op de vlaamse zenders worden toch over t algemeen Engelse programma's uitgezonden. Timm1983
Hello, Mss raar vraagje,maar kan ik in het Waasland ATV kijken/instellen als vaste regionale zender.En kan je ook andere regionale zenders bekijken,bijv die van aan zee
Ik had al een gsm abonnement bij proximus. Met netflix dat gefactureerd word via mijn gsm abonnement. Nu heb ik tv int en tel van proximus ook laten instaleren. Maar hier staat ook netflix op ? En gaat via het internet per film of aflv. Van serie staat er? Moet ik dan mijn account opzeggzn via gsm factuur? Betaal ik dan niet dubbel? Hopelijk kan iemand mz helpen!
Bij het bekijken van mijn factuur stel ik mijzelf toch een paar vragen. - Januari moet betaald worden terwijl we toen nog geen aansluiting hadden? - Waarom het aansluitpunt x2 wordt gedaan? We hebben pas aansluiting bij jullie vanaf 5 februari. Graag nazicht van de factuur. Alvast bedankt! Mvg, Matthias
Omdat de proximus tv bij het zappen vaak een storing gaf (even geen geluid en gekleurde vlakken in beeld) had ik besloten om de oude bbox 2 te vervangen door een nieuwe bbox 3 in de hoop het probleem op te lossen. Dit ging goed voor ongeveer een week en nu geeft de tv de storing veel vaker, ook tijdens gewoon kijken! De decoder is verbonden via een ruckus aan de modem en alle ethernetkabels zijn nieuw, Hoe los ik dit op? Liefst zonder een kabel te trekken of een powerline te kopen. Alvast bedankt
Probleem: sinds wij recent zijn overgestapt naar Proximus, kan ik niet meer mobiel internetten. En neen, het ligt niet aan een technisch probleem met mijn toestel, zoals de klantendienst me mooi met een kluitje in het riet stuurde, want daarvoor ging het nog wel. Ondertussen heb ik een nieuwe smartphone (gelukkig niet om die reden), en ondanks de juiste instellingen, lukt het nog steeds niet. Heel vervelend.
Telkens als ik wil aanmelden zegt hij dat ik geen toegang heb bij de TV app wat ik wel zou moeten hebben
Nadat ik een voor mij gebruikelijke Factory Reset had gedaan (doe ik minstens eenmaal per maand) bleef de display hangen op "start software". Ook na een derde poging en na een herstart van mijn b-box3 bleef hij nog steeds hangen. Dus naar de 0800 22800 gebeld, waar men mij doodleuk mededeelde dat de V4-decoders de laatste nieuwe softwareversie niet meer aankunnen en dienen vervangen te worden....Dat had men dan wel eens mogen zeggen op voorhand hé, dat je vanaf deze maand geen FacR meer mocht doen niet? Terugzetten naar de laatste wél werkende interface doen ze niet. Wél mag ik een nieuwe V5 (met HDD dus) gaan afhalen in een afhaalpunt van UPS in mijn buurt, waarschijnlijk morgen.Ondertussen behelp ik mij met de Proximus TV app. waarmee ik zowel opnames als live TV kan casten naar mijn Chromecast behalve van buitenlandse zenders of van lange termijn opnames, wat enkel kan via een decoder. De V4 is dus niet stuk, enkel softwarematig uitgeschakeld, waarbij ik dus wél mijn HDD-of PVR-opn
Hi, I am invoiced past several months for sending MMS to the number 0474 000000 but i didn't send an y MMS to this number and this number itself looks suspicious for me. Can you please check all the previous month bills and refund me asap? Thanks, Karthick
Recente factuur : 7 keer 8 euro voor Sharazoo. Telefonisch krijg ik enkel de info dat dit betaling aan derden is. Sharazoo is zelf telefonisch niet te bereiken . Ook een mail verstuurd. Ik ken dit absoluut niet en zal dit ook niet betalen . Hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb in november vorig jaar mijn internet en gsm abonnementen overgezet van privé naar business formules. Tot op dat moment altijd zeer tevreden geweest met Proximus. Na de overschakeling moest er een technieker langskomen om onze kabel te fixen en onze digitale tv in orde te brengen. Ook allemaal dik in orde. Nu krijg ik in de loop van januari een mail met daarin de bevestiging dat er een technieker langskomt op 29 januari en dat ik daarvoor moet thuis zijn. Er is mij nooit gevraagd of die dag voor mij past? Ik weet niet eens waarvoor er een technieker moet langskomen aangezien alles perfect werkt. Bovendien ben ik op het voorgestelde tijdstip op reis, dus ik bel dus naar de helpdesk om die afspraak te cancellen. Geen probleem, ze wisten zelf ook niet goed waarom er een technieker ging langskomen. De volgende dag krijg ik plots weer een mail met de bevestiging dat de technieker gaat langskomen op 29 januari. Ik dacht dat die afspraak gecancelt was? Negeren dus, als ze graag h
ik ben van december klant mijn klantnummer is 815007841 en probeer dagelijks wekelijks om mij lid te maken van deze premiumclub maar keer op keer heb ik deze melding. Wegens een technisch probleem werd uw inschrijving in dit getrouwheidsprogramma niet voltooid. Gelieve later opnieuw te proberen. mvg peter
Al jaren klant van Proximus, maar ik kan niet genieten van een korting op de website. Om van de korting te genieten moet ik een nieuwe klant zijn, zegt de dame van de contactcenter. Dus moet ik als een trouwe klant 67€ betalen ipv 50€. Als ik mijn abonnement opzeg en me weer aansluit, wordt dit fraude genoemd, zegt de dame in kwestie. Brainfuck!?
Ik heb onlangs het mobilus l tarief aangegaan met 10 gb aan internet,nu zie ik via de app dat ik maar 5 gb heb??Ik betaal voor 10gb en wil ook 10gb tot mijn beschikking hebben!Graag z.s.m een OPLOSSING!!
Hallo, Ik heb momenteel het abonnement "Pack Internet Maxi + TV" en ik zou graag naar "Vast Internet Maxi" (49,99€/maand) willen overstappen. Kan iemand me daarmee helpen? Groeten, Amro.
Hey Kan er iemand mijn laatste factuur van 11/2 controleren? Volgens mij is deze niet correct.. Er wordt een film op aanvraag aangerekend (terwijl we er nog gratis hebben staan) + er worden opeens bedragen over de maand december 2017 aangerekend. Dit staat toch al op de factuur van 10/1/2018? Graag nazicht aub.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.