Vraag
Hoe lang kan het duren?
Eind november diende ik een aanvraag in voor Tuttimus en zou ik verder op de hoogte worden gebracht over het verdere verloop. Na drie weken niets gehoord te hebben terug contact opgenomen met de klantendienst en kreeg te horen dat alles in behandeling is en ik spoedig iets zou vernemen. Na enige tijd weer niets gehoord te hebben opnieuw terug contact opgenomen met de klantendienst en blijkt dat er ineens een aantal gegevens niet correct zijn doorgegeven. Nogmaals alles opnieuw doorgegeven en werd er verzekerd dat alles zo snel mogelijk in orde zou komen. Uiteindelijk toch naar Proximus center gestapt en daar wisten ze mij te vertellen dat er met mijn aanvraag nog niets gebeurt is! Alles geannuleerd en terug opnieuw aanvraag ingediend.. uiteindelijk zijn we DRIE MAANDEN verder en tal van telefoontjes en bezoekjes aan Proximus en nog steeds geen installatie kunnen plaatsvinden! Elke keer opnieuw krijg ik dezelfde uitleg dat er een communicatieprobleem is en luiigheid van collega's. Na drie maanden elke keer weer opnieuw mijn verhaal te moeten doen omdat niemand nooit van iets weet ben ik het meer dan beu! Is dit de manier waarop jullie met de klant omgaan? Keep up the good work!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.