Skip to main content
Antwoord

Wegens een technisch probleem werd uw inschrijving in dit getrouwheidsprogramma niet voltooid

  • February 2, 2018
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

ik ben van december klant mijn klantnummer is 815007841 en probeer dagelijks wekelijks om mij lid te maken van deze premiumclub maar keer op keer heb ik deze melding.
Wegens een technisch probleem werd uw inschrijving in dit getrouwheidsprogramma niet voltooid. Gelieve later opnieuw te proberen.

mvg peter

Beste antwoord door AkiW

Hallo,

aangezien Proximus zijn getrouwheidsprogramma gaat aanpassen ( herzien) in de loop van 2018, is het vanaf januari 2018 inderdaad tijdelijk niet meer mogelijk voor de nieuwe klanten ( = vanaf 2018 klant geworden) om zich te registreren voor deze getrouwheidsprogramma. Om meer tegemoet te komen aan de toekomstige wensen & interesses van de klanten, heeft Proximus beslist de programma’s voor Bizz en Premium Club een nieuwe vorm te geven in 2018. Wij vragen u om even geduld te hebben. Proximus zal binnenkort de nieuwe klanten nog terug contacteren hierover.

Wij danken u voor uw begrip.

Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • February 2, 2018
Ze leren het nog steeds niet bij PX. Nieuwe klanten moeten automatisch ingeschreven worden als lid van de Premiumclub. PX leert het nog steeds niet. In dit digitale tijdperk moet dit toch geen probleem meer zijn.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 6, 2018
Beste Peter, dit is geen correct klantennnummer, kan je ons even het juiste bezorgen, dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem als Peter en kan niet registreren wegens een technische fout. MyProximus werkt perfect maar eens ik me probeer beheerde te maken, werkt heel den boel niet meer. Graag advies/hulp hiervoor!

Bedankt!

Roosje

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 17, 2018
Hallo,

aangezien Proximus zijn getrouwheidsprogramma gaat aanpassen ( herzien) in de loop van 2018, is het vanaf januari 2018 inderdaad tijdelijk niet meer mogelijk voor de nieuwe klanten ( = vanaf 2018 klant geworden) om zich te registreren voor deze getrouwheidsprogramma. Om meer tegemoet te komen aan de toekomstige wensen & interesses van de klanten, heeft Proximus beslist de programma’s voor Bizz en Premium Club een nieuwe vorm te geven in 2018. Wij vragen u om even geduld te hebben. Proximus zal binnenkort de nieuwe klanten nog terug contacteren hierover.

Wij danken u voor uw begrip.

Groeten, Aw