Al jaren klant van Proximus, maar ik kan niet genieten van een korting op de website. Om van de korting te genieten moet ik een nieuwe klant zijn, zegt de dame van de contactcenter. Dus moet ik als een trouwe klant 67€ betalen ipv 50€. Als ik mijn abonnement opzeg en me weer aansluit, wordt dit fraude genoemd, zegt de dame in kwestie. Brainfuck!?
Bladzijde 1 / 1
Je moet geen nieuwe klant zijn maar je mag nog geen internetabonnement hebben:
"voor klanten die nog geen Proximus-internetabonnement hebben"
https://www.proximus.be/nl/id_cr_familus_pack/particulieren/producten/packs/cr-familus-pack.html?rid=box1_familus
"voor klanten die nog geen Proximus-internetabonnement hebben"
https://www.proximus.be/nl/id_cr_familus_pack/particulieren/producten/packs/cr-familus-pack.html?rid=box1_familus
Hallo,
spijtig om dit van jou te moeten vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Kan je mij het betreffende proximusklanten nr of het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé-link?:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na
Groeten, Aw
spijtig om dit van jou te moeten vernemen. Alvast onze excuses voor het ongemak.
Kan je mij het betreffende proximusklanten nr of het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé-link?:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.