Recente factuur : 7 keer 8 euro voor Sharazoo. Telefonisch krijg ik enkel de info dat dit betaling aan derden is. Sharazoo is zelf telefonisch niet te bereiken . Ook een mail verstuurd.
Ik ken dit absoluut niet en zal dit ook niet betalen . Hoe kan dit opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
mss kun je ondertussen wat info vinden:
> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/extra-aanrekening-sharazoo-39270
> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sharazoo-40279
mss kun je ondertussen wat info vinden:
> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/extra-aanrekening-sharazoo-39270
> https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/sharazoo-40279
Kan u ons in een privé bericht nog even de klantengegevens doorgeven aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.