Skip to main content
Wij hebben al 3 dagen storing op onze tv !!

We hebben al meermaals o s draadloos bakje uitgetrokken en trug ingestoken maar help voor even en dan geeft de tv trug aan dat er geen verbinding is en de technische dienst is niet bereikbaar pfff wat kunne we nog doen ?
De technische storingsdienst 080022800 zou nochtans moeten bereikbaar zijn op zondag

Heb je alle toestellen al gereboot zie Hoe herstart u uw toestellen voor internet en tv?

Probeer eens of het helpt als je de onderstaande herstart procedure in de welbepaalde volgorde uitvoert:


  • decoder spanningsloos zetten (schakelaar achteraan of netstekker uittrekken)
  • bbox netspanning onderbreken gedurende 5 seconden en terug onder spanning zetten.
    nu zal het enkele minuten duren voor die helemaal opgestart is, DSL led moet zeker continu blijven branden
  • Indien je draadloze toestellen staan hebt tussen decoder en bbox haal deze even uit het stopcontact en wacht enkele minuten tot ze terug opgestart zijn.
  • Decoder terug onder spanning zetten.
  • Indien het hierna nog niet moest in orde gekomen zijn, kan je nog proberen door de decoder te resetten.
  • Uitleg hoe je een reset van decoder uitvoert, klik hiervoor op volgend > link.

Tihana, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer