Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Sinds januari krijg ik steevast een factuur van meer dan 60€. Dit terwijl ik voordien gewoon mijn bundel van ongeveer 15€ betaal en mijn gebruik niet gewijzigd is. Hoe kan dit ?
Hallo, hebben ze bij proximus ook soms een abonnements formule voor gezinnen zoals Telenet met 5 simkaarten? Grtjes
Dag, ik moet dringend die te gelde maken , misschien zijn ze al vervallen ...?
Hello, ik kreeg gisteren een brief van jullie om door te geven dat mijn facturen per email gaan worden verstuurd ! Indien ik dit niet wil moet ik dit veranderen via MyProximus. Graag zou ik toch mijn facturen per post willen blijven ontvangen. Ik slaag er maar niet in om dit via MyProximus door te geven ???
Rotservice! Overzetting van telenet naar proximus verloopt rampzalig. NIETS is in orde. 2 mobiele nummers overgezet i.p.v. 4 Foute factuur, maar hoe op te lossen?? Info zeer ontoegankelijk Televisie: niets gebeurd sedert november, niets meer van gehoord Bovendien moeilijk op te lossen via website / helpdesk. Service beneden alle peil!!
Waar moet ik op letten bij gebruik van mijn gsm in Amerika. Moet ik mijn abonnement laten aanpassen? Ik ga proberen via de laptop en wifi in contact te blijven met het thuisfront maar wil af en toe ook mijn telefoon kunnen gebruiken en me niet blauw betalen...?
Hallo, Weet iemand het tarief voor mobiele data buiten de bundel van Smart 15 abo? Mijn zoon heeft voorlopig zo'n abonnement en zit vaak over zijn limiet van 1 GB + 500 MB Free anytime. Ik ben hier een aantal facturen aan het bekijken en versta mij niet aan die bedragen. Een aantal van mijn facturen: Mobile Internet volume based(MB) 1724,199 -- 24.03 € 1618,718 -- 11.37€ 660,178 -- 8.54 € 1564,251 -- 4.83€ 1085,520 -- 8.34€ Wanneer ik dat uitreken kom ik nooit hetzelfde bedrag uit. En hoe ze aan die MB s komen is mij ook een raadsel.
Dag, Ik vroeg me af of het mogelijk was om een oproep van één gsm door te schakelen naar een andere gsm. Veronderstel de volgende situatie: Iemand belt naar gsm 1. Hierop wordt niet onmiddellijk gereageerd en na 15 seconden (slechts een voorbeeld) wordt de oproep automatisch doorgeschakeld naar gsm 2. Beide gsm's hebben proximus Pay&Go. Mvg, Niels
Beste, Op datum van 06/03/2018 kwam ik thuis na een werkdag van 12u om vast te stellen dat er een put werd gemaakt voor werken vlak voor mijn deur. Ik kan nog net in mijn garage. Ik was niet echt gelukkig omdat de werken niet op voorhand werden medegedeeld en dat ik de dag ervoor net gans de oprit had afgespoten en gekuist. Hiervoor was ik gans de namiddag bezig geweest. Ik heb deze morgen, 07/03/2018, de werkmannen aangesproken met de vraag hoelang deze werken zouden duren. Ze deelden me mee dat er een storing was bij het huisnummer 78 en dat ze daardoor voor mijn deur een put dienden te maken. Ik kan daar volledig inkomen, want ik heb de laatste tijd ook wel last van een slechte verbinding en ik hoop dat de problemen hiermee zijn opgelost! Hoewel ik de situatie begrijp ben ik wel niet tevreden over het feit dat het me niet werd medegedeeld. Ik kon dan eventueel gewacht hebben na de werken om mijn oprit te reinigen! Ik vraag me dus af hoe mijn oprit er zal uitzien na d
Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Proximus. De power line van Telenet die ik gebruikte om het WiFi signaal boven te kunnen gebruiken, detecteert de modem van Proximus niet. Ik heb de power lines al diverse keren geherconfigureerd maar zonder succes. Iemand enig idee of de power line van Telenet compatibel is met de modem van Proximus?
Hello I make.the same post yesterday but.it.seams that the moderators instead of resolve my problem they delete my post. So again I already get used to repet myself for proximus. On 2december I ordered a pack of tuttimus with internet landlinde mobile subscription and tv with a smartphone and a smart tv. The tehnician came and install my internet connection on 15 December but did not have the tv with him. Next day I called customers services...theyr response was that,is snowing and is difficult.for them to arrive,after one week nothing. I called again they make a new ticket ,we are in february,and I still don t have any answer. Many of the operators that respond me on the phone when im telling.my problem they say: yeah wait I will transfer you to.the id department...I wait,and the call.hang up, after im waiting for 1hour... every call... Another story of the opertaors is: The person that handles your case has put your case in high priority and forworded to the it departament and
Mijn verlanglijstje voor Proximus TV: 1. snelle, evenwaardige invulling voor de Nederlandstalige Entertainment Channel bundel naar evenveel zenders als de Franstalige bundel, ofwel een drastische prijsdaling van deze bundel tot er vervanging is. 2. twee-kanaal geluidspoor op onder andere arte en TF1 en alle andere zenders die dit aanbieden. Het feit dat die op France 2 en 3 zijn toegevoegd met de HD versies van de zenders, heeft er voor gezorgd dat we al vakereen film konden meepikken. 3. TV5 Monde Europe toevoegen aan het aanbod: deze Franstalige zender biedt een groot deel van de programma's aan met Nederlandse ondertitels. Desnoods toevoegen aan de Entertainment Channel bundel 4. AMC en action in HD versie doorgeven: zou een sterke verbetering zijn van deze filmzender 5. de uitrol van de nieuwe V6 decoder die 4K mogelijk maakt en het toevoegen van youtube. Hopelijk ook Dailymotion 6. een app waar je zelf bepaalde internetstreams kan aan toevoegen, bvb. van internationale nieu
Ik kan mijn voicemail niet meer beluisteren, er komt op mijn scherm gesprek beëindigt vooraleer er een connectie wordt gemaakt? Volgens Proximus medewerkers zou mijn voicemail om één of andere reden naar non-actief zijn gegaan (heeft altijd gewerkt) en hebben ze deze terug geactiveerd. Nu zou alles moeten werken maar helaas is dat niet het geval. Ik mis hierdoor afspraken, wie kan mij helpen?
Well, here's the story. In December I decided to move TV/Internet and one GSM to Orange as, well, saving €30 per month is saving €30 per month. I went to the Proximus store to say this, to give Proximus the chance to contact me and to see if they could do anything to save me money and therefore keep me as a client, fair is fair after all as I didn't have any major problems with the service. Of course, NOBODY from Proximus contacted me and that made the decision as, well, if that's what you think of your customers you can do one. So the process was started on December the 18th, completed 18th January, and the representative in the Proximus store was told EVERYTHING, apart from the GSM+phone subscription was to be stopped. That, obviously, includes the fixed line. He says "OK", starts hitting away at the keyboard, tells me nothing more, so I think that's all sorted out and in order. Orange stuff installed, one gsm transferred, and then I realise that, thanks to being disabled, I
mijn probleem is opgelost met mail problemen bij mij PC vriendelijke dame opgelost. Maar nu komt het.het was opgelost op PC, maar toen ging het niet meer met smartphone. dus ik bel terug iemand anders aan de lijn en weet ge wat ik als antwoord krijg van die kerel? (DAT ZULT GE ZELF MOETEN OPLOSSEN DAAR KAN MIJ NIET MEE BEZIG HOUDEN) en legt tel neer. straf he. ik heb spijt dat ik zijn naam niet heb.
Misschien loop ik nu te vlug van stapel, maar een proficiat is (nu) op zijn plaats. In mijn vorige berichten was ik (totaal) niet tevreden over de V6 decoder (allerlei mankementen zoals bij velen). Nu heb ik de modem gereset (pinnetje achteraan) en de software en backup opnieuw gedownload. Probleem was de afstandsbediening. Deze was zijn weg kwijt met de modem en TV. Naar de TV toe staat beschreven in de meegeleverde handleiding, maar naar de modem toe, hola! Dus bellen naar de technische ondersteuning. En effectief het probleem is opgelost. Op de afstandsbediening tezelfdertijd indrukken van 1 en 6, bij oplichten van een led 981 indrukken en de afstandbediening heeft zijn weg terug gevonden. Dat is super. Maar wat nog super(der) is, alles werkt sneller, beter, en zonder problemen. Ik denk dat je eerst de "oude" software van de modem moet verwijderen (probleembugs die blijven hangen?) om opnieuw een zuivere installatie te hebben. Misschien kraai ik nu te vroeg victorie, maa
Hierbij een samenvatting van mijn reacties op de site http://allestoringen.be/problemen/proximus tijdens en na het webmail-probleem bij Proximus op 05/03/2018. Ik zou hierop heel graag een reactie van Proximus zelf ontvangen... Post 1 Het zou vooral goed zijn mocht Proximus, ingeval van storing zoals vandaag en regelmatig de laatste maanden, ook ten minste de moeite doen om dat op hun eigen site aan te kondigen. Concreet: surfen naar Proximus-site > openingspagina > aankondiging storing. Persoonlijk vind ik mijn weg wel op het internet, en dus altijd wel een verwijzing naar een aan de gang zijnde Proximus-storing, indien dat het geval is. Mijn vader van 81 heeft enkele weken geleden echter de hele avond aan zijn telefoon doorgebracht, ook tijdens een storing, omdat hij op de site geen details vond en dus dacht dat het aan zijn persoonlijke apparatuur lag. De klantendienst was vanwege de vele oproepen uiteraard onbereikbaar.Hij is nochtans een over het algemeen goed geïnformeerde ma
Zou allemaal wel iets sneller en accurater mogen! Gsm besteld ma 26/02, vr 2/03 zelf moeten bellen voor de levering, zou zaterdag geleverd worden tussen 15u en 20u, vijf uur wachten op een zaterdag lijkt me net iets te veel dus cancel ik de afspraak, krijg het bericht dat ze maandag contact opnemen voor een nieuwe afspraak, deze word geplaatst op dinsdag 06/03 tussen 18u en 22u, lijkt me ok maar ze staan er al om 13u, niet thuis dus, waarschijnlijk zal het dan vr 9/03 worden, in ieder geval bijna twee weken verder en nog steeds geen gsm. Dan kan je beter de mensen gewoon naar de winkel sturen.
Hoe komt het dat ik geen lid kan worden van premium club? Ik heb geen openstaande facturen en al meermaals geprobeerd..
Bij de actie S9 voorbestellen kunnen vaste klanten hun nummer niet overdragen.Nou bij de Iphone X ook niet. Ik heb geen smartje met abo contract. Zie ook https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/pre-order-s9-niet-mogelijk-43503
Mijn pay & go rekening werd de laatste 2 d belast voor resp 8 en 9 €, ondanks het feit dat ik, noch mijn gsm, deze week niet buiten zijn geweest. Een verklaring kan men mij niet geven bij de klantendienst. Het ligt aan mij of mijn gsm. Ik zou om 6.15 s morgens veel data verbruikt hebben, dit dus in mijn slaap en ik slaapwandel niet. Dat dit helemaal niet strookt met mijn verbruikspatroon hebben ze geen oren naar!!! Klantenbinding!
Heb geen volledig overzicht van mijn lopende produkten bij Proximus
Hallo, Ik heb een login aangemaakt op MyProximus maar als ik mijn klantennummer wil ingeven om een product toe te voegen dan krijg ik melding dat klantennummer niet klopt. Kan dit te maken hebben dat dit van het bedrijf is? Volgende week ga ik naar Londen en wil in het oog houden dat ik niet meer verbruik dan toegelaten is in mijn bundel. Mvg Laura
er is blijkbaar wat mis gelopen met betaling krijgt ik geen mail geen berichtje geen brief niets te kloten en ze sluiten me gewoon af net papa geworden niet meer bereikbaar echt tof ik denk niet dat ik nog lang bij proximus ga blijven echt niet meer tevreden van de service kan er niet mee lachen mvg kristof
Op 1 juli 2017 ben ik verhuisd en heb ik een eerste poging gedaan om enkele zaken aan mijn factuur te wijzigen. Ik hoop op 1 maart 2018 mijn eerste correcte factuur te ontvangen sindsdien. Nochtans is het niet zo moeilijk. Ik had in mijn vorige woning een volledig businesspack met internet, gsm en digitale tv. Dat deelde ik met mijn huisgenoten (behalve mijn gsm uiteraard). Toen ik verhuisde naar mijn nieuwe woning (met nieuwe huisgenoten waar reeds internet en digi-tv aanwezig waren) wou ik dus gewoon mijn gsm-abonnement meenemen, en de digitale tv en internet overzetten naar mijn vorige huisgenoten (een particulier abonnement). Na 3 keer bellen naar de klantendienst uiteindelijk in augustus te weten gekomen dat dit enkel via een overnameformulier ging dat men mij ging mailen. Uiteindelijk dit formulier ergens half augustus ontvangen en ingevuld teruggestuurd met een duidelijk overzicht van wat diende te gebeuren. Toen ik in september opnieuw een factuur kreeg voor het volle
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.