Sinds januari krijg ik steevast een factuur van meer dan 60€.
Dit terwijl ik voordien gewoon mijn bundel van ongeveer 15€ betaal en mijn gebruik niet gewijzigd is.
Hoe kan dit ?
Antwoord
Factuur
Beste antwoord door AzizA
Hallo Veerle, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.