Skip to main content
Antwoord

Klacht

  • March 4, 2018
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Rotservice!
Overzetting van telenet naar proximus verloopt rampzalig. NIETS is in orde.
2 mobiele nummers overgezet i.p.v. 4
Foute factuur, maar hoe op te lossen?? Info zeer ontoegankelijk
Televisie: niets gebeurd sedert november, niets meer van gehoord
Bovendien moeilijk op te lossen via website / helpdesk. Service beneden alle peil!!

Beste antwoord door AntonellaD

Dag keke,

Stuur je even je klantgegevens door via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 7, 2018
Dag keke,

Stuur je even je klantgegevens door via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella