Skip to main content
Antwoord

Oproep doorschakelen gsm Pay&Go

• March 3, 2018
  • 8 reacties
  • 662 Bekeken

Dag,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een oproep van één gsm door te schakelen naar een andere gsm. Veronderstel de volgende situatie:
Iemand belt naar gsm 1. Hierop wordt niet onmiddellijk gereageerd en na 15 seconden (slechts een voorbeeld) wordt de oproep automatisch doorgeschakeld naar gsm 2.
Beide gsm's hebben proximus Pay&Go.

Mvg,
Niels

Beste antwoord door AzizA

Hallo Niels, doorschakelingen naar een andere nummer is enkel mogelijk als je een abonnement hebt, op Pay&Go herlaadkaarten is dit helaas niet mogelijk. Groetjes, Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 3, 2018
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_divert/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/oproepdoorschakeling-gsm.html

oproepen doorschakelen bij geen antwoord misschien ok?

Martin
  • March 3, 2018
Dag,

Ik vroeg me af of het mogelijk was om een oproep van één gsm door te schakelen naar een andere gsm. Veronderstel de volgende situatie:
Iemand belt naar gsm 1. Hierop wordt niet onmiddellijk gereageerd en na 15 seconden (slechts een voorbeeld) wordt de oproep automatisch doorgeschakeld naar gsm 2.
Beide gsm's hebben proximus Pay&Go.

Mvg,
Niels

Als u een abonnement hebt, dan kunt u uw gsm-oproepen doorschakelen naar uw voicemail of naar een ander nummer wanneer u niet opneemt, uw lijn bezet is, enz.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • March 3, 2018
In principe zijn dit toch ITU-T standaardcodes; proberen zou ik zeggen en indien het niet zou gaan uw licht misschien opsteken bij een andere operator (eventueel Telenet prijs volgens verbruik bv.)

Martin
  • March 3, 2018
er zijn nog ander van die codes die niet werken voor P&G maar proberen kun je uiteraard altijd

• Auteur
  • Rising star
  • March 4, 2018
Ik wist inderdaad dat het mogelijk was met een abonnement, maar deze werken niet via P&G. Iemand die weet of het via P&G proximus mogelijk is?

Martin
  • March 4, 2018
Neen want bij een proximus P&G zijn de diensten beperkter.
Maar je weet maar nooit dat er iemand crack kent om dit te omzeilen 😉 ☺️

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 7, 2018
Hallo Niels, doorschakelingen naar een andere nummer is enkel mogelijk als je een abonnement hebt, op Pay&Go herlaadkaarten is dit helaas niet mogelijk. Groetjes, Aziz

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 7, 2018