Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik ben recentelijk verhuisd naar Zellik en heb mijn bestaande abonnement meegenomen. Sedert dag 1 ondervind ik bandbreedte problemen. Ik heb enkele tests gedaan over zowel WiFi als 4G: Heeft iemand gelijkaardige ervaringen? Oplossingen?
Hello, i moved to a new address. It took proximus 2 months to install the internet connection on my new addresse. This wednesday the technician finally placed a new the router connection. Still, since wednesday, I have been contacted by proximus 3 times to make an appointment for installing my new internet again .... There is a big mess, apparently several parallel orders and no one is able to sort it out. I also use proximus account for my email. I have two different proximus.be email addresses, one main and one secondary. Today I have received a strange mail on my mobile phone. It was a regular request to make a new appointment with proximus technicien. It was sent from info.order@proximus.be and from my secondary proximus email address. Is it possible to send one email from 2 different email adresses at the same time? This mail was delivered to my main proximus address and another friend of mine who is not related at all with my proximus account. Is this possible? Please see t
Sinds maart hebben wij fiber in huis. Er werd heel veel beloofd... !!! We zijn nu 6 maanden verder en er zijn weeral problemen. Geen internet, geen televisie. Ik raad iedereen aan om het nog niet te installeren: er zitten nog teveel fouten in! Ondertussen ben ik al dagen contact aan het opnemen met Proximus en we staan nog geen stap verder. Men is nog altijd een dossiertje aan het opstellen en aan het uitzoeken wie nu juist het probleem moet oplossen. Niemand weet iets, de communicatie loopt fout. Dus ik herhaal: "Laat u niet overhalen en wacht nog een jaartje of meer om fiber te installeren. Wanneer mijn probleem begin volgende week niet is opgelost, stap ik over naar Telenet, want Proximus heeft mij al definitief afgeschakeld van de oude lijn.
Zie conversatie, graag antwoord.
Sinds geruime tijd probeer ik bijna dagelijks mijn punten in te ruilen die op het einde van dit jaar vervallen. Helaas krijg ik steeds de melding dat de brochure onbeschikbaar is wegens technische problemen. Wanneer worden die problemen opgelost?
Jullie geven de melding dat er 500 punten vervallen op 31/12/2018. Ik ruil 3500 punten in voor 5 credits gratis film. Weg zijn dan de 500 punten??? Nee hoor, nog steeds 431 punten vervallen er op 31/12/2018. Hoe verklaar je dit? Je gebruikt altijd de eerste punten voor de "aankopen", niet de laatst verkregen punten... ASAP aanpassen graag. Lidnummer 2440000240889828
Ik heb eind september een familus besteld middels de toen geldende promotie, waarmee ik voor de eerste 4 maanden maar 41,50 euro zou moeten betalen (zie bijlage), maar omdat de dame aan de telefoon mijn emailadres verkeerd heeft ingevoerd is deze bestelling niet bevestigd. Hierdoor moest ik nog eens terugbellen om alles te regelen. De promotie was inmiddels over, maar de dame aan de telefoon garandeerde mij dat ik het pakket tegen diezelfde voorwaarden kon krijgen. Nu krijg ik een factuur en blijkt dat ik enkel de webdeal van 7,50 euro heb en niet de korting van 18,50 euro, die mij wel is toegezegd. Ik heb nog eens teruggebeld en deze dame beweerde bij hoog en laag dat ik nooit recht heb gehad op een dergelijke promotie. Dit, de gebrekkige klantenservice, 'My Proximus' waarin niks werk en de onoverzichtelijke tv-gids, maken dat ik verre van gelukkig ben met de overstap van Telenet naar Proximus.
ben al lang klant bij proximus en heb geen klagen behalve als het over de betalingsdatum gaat. heb al meerdere malen gevraagd om de vervaldatum op de 10 de van de maand te zetten.wat makkelijk is voor mij en men doet dat heel het jaar. maar het einde van het jaar is er en men veranderd ineens de datum naar de 5de. beste mensen van proximus WAAROM doen jullie dat?. is dat nu echt zo moeilijk om de datum op de 10de te houden.nu wordt de rekening te laat betaald leuk is anders. ik hoop hier een goed antwoord op te krijgen. alvast bedankt
Beste, Ik kan mijn punten niet inruilen. En ik kan ook niet op de catalogus. Hoe kan ik dat verhelpen? Dank.
Op vakantie in Spanje geen mogelijkheid om tv te kijken, steam niet beschikbaar. Wat moet in vervolg doen .om dit te laten werken .tv Proximus in Europa maar werkt niet. Paula
Hallo Ik had graag de app waarop je geen mobiele data zou verbruiken op instagram gezet i.p.v. whatsapp. Echter staat er alle wekenlang dat de vorige aanvraag nog steeds in behandeling is, terwijl ik geen aanvraag heb gedaan. Sinds gisteren is de nieuwe maand begonnen dus ik dacht van misschien lukt het nu, maar nog steeds hetzelfde. Wat kan ik doen? Ik ben al langst geweest bij een helpdesk maar ook zij konden niet helpen. Ik heb ook een aantal dagen geleden een privé bericht gestuurd maar nog geen antwoord Met vriendelijke groeten Kenneth
Ik en de kinderen zijn verhuisd,ik heb een nieuwe aansluiting bij proximus in de nieuwe woning en nu wil ik MIJN email adres gebruiken voor mijn eigen ’myproximus’. Mijn email was reeds in gebruik op het andere adres. Daar heb ik ’geprobeerd’ een nieuw email adres aan te koppelen.....wat niet lukt. Laat staan dat ik op mijn nieuw adres,mijn email kan gebruiken om in te loggen
Mijn digirecorder doet het plots niet meer blijft hangen bij start software nu hebben wij nog v 22u gebeld met Proximus en die lieten ons doodleuk weten we pas ten vroegste maandag een nieuwe digirecorder konden ophalen i het ophaalpunt een grote schande! Mensen gans weekend zonder tv wanneer er op de site staat van maandag tot vrijdag v 22u volgende dag nieuwe decorder... 🤔
Volgens de actie komt iedereen in aanmerking die overschakelt op het tuttimus abbonement. Wij zijn op 20/11 overgeschakeld, maar toch vertelden ze mij telefonisch dat we niet in aanmerking komen. Ik kan nergens terugvinden waarom we niet in aanmerking zouden komen, maar vind ook niet hoe we nu wel kunnen deelnemen aan de actie. Voorwaarden: Tussen 12/11/2018 en 31/01/2019: check nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus. ("kiest" ga ik maar vanuit): Check (vorig abbonement was anders Kan iemand mij zeggen hoe ik die actie nu kan selecteren/activeren?
Sinds anderhalve maand wou ik het abonnement van sportkanaal en series pass stopzetten. Dacht dat dit meteen ging doorgevoerd worden. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd! Zal op men vlg aanrekening staan. Kan ondertussen niks van wijzigingen aanbrengen in my Proximus omdat mijn aanvraag nog steeds in behandeling is. Dit kan toch niet! Wanneer gaat die aanvraag eindelijk behandeld worden? Eigenlijk is het geen aanvraag dat ik doe. Ik wil gewoon de stopzetting van die bundels.
Sinds 1 november is "Messenger" mee inbegrepen in het dataverbruik van de "Facebook" favoriete app. Het logo verandert van "Facebook" naar "Facebook/Messenger", zoals hieronder afgebeeld: Het volstaat om de "MyProximus" app te updaten (4.10), te gaan naar "Producten", vervolgens het gewenste mobiele nummer te kiezen, te gaan naar "Opties" -> "Populair" en vervolgens "Mijn favoriete app" te kiezen. Je hebt de app niet geïnstalleerd? Surf naar https://www.proximus.be/login, log in, en klik op "Mijn producten", en vervolgens op "Mijn favoriete app"
Weken geleden veel storing op de telefoonlijn van mijn ouders. Later steeds bezettoon wanneer iemand hen probeert te bellen. Al 14 dagen de dienst storingen gebeld maar steeds een bandje dat afgespeeld wordt. Ook al via mail geprobeerd contact op te nemen maar dat lukt ook niet. Is er een manier om iemand te contacteren om eens naar de telefoonlijn te komen kijken a.u.b.?
Hallo, Ik ben recent omgeschakeld van een abonnement naar Pay & Go. Ik krijg de nummerherkenning nu niet meer ingeschakeld dus elke oproep komt als anoniem binnen ( ook van personen in mijn contacten). Hoe kan dit worden aangepast? dank je !
Sinds verleden vrijdag het glasvezelnet geïnstalleerd is werkt mijn chromecast verbinding met mijn panasonic TV toestel niet meer. Om dit te verhelpen trachtte ik de chrome cast opnieuw in te stellen maar krijg dan een foutmelding : "foute app 8 zou 7 of 4 moeten zijn". Ik kontakteerde microsoft hierover, die verbinding maakte met lmijn laptop op het probleem op te lossen (voorlopig ?) zonder resultaat. Tijdens deze sessie zag ik op het forum dat talijhke klanten van u dezelfde moeilijkheden hebben. Dit doet me veronderstellen dat het over en "kinderziekte" van uw glasvezelnet gaat u warschijnlijk in overleg met de firma Google, uiutbater van de chromecastdienst een oplossing zou jkunnen vinden. Indien deze oplossing inmiddels reeds gevonden is reken ik erop dat deze informatie asap gedeeld wordt. Dank U
Der PC ist direkt per Netzwerkkabel / LAN-Kabel an den Proximus Router B-BOX 3V+ angeschlossen. WiFi ausgeschaltet. Anstatt der versprochenen und garantierten Downloadgeschwindigkeit von mind. 46 Mbps (MyProximus > My products > Internet > Speed: Maximum speed guaranteed, this is also the minimum Speed 46 Mbps download - 13,8 Mbps upload) habe ich mit dem Proximus-Speedtest schon immer nur max. 8 Mbps messen können. Vom Proximus-Support erhalte ich leider keine schriftliche Antwort. Wie kann das Problem behoben werden, so dass ich auch tatsächlich 46 Mbps Download-Speed habe?
Ik weet dat er ergens een manier is om GSM nummer privé te houden voor sites zoals goudengids, 1207, en dergelijke. We zijn business klant bij proximus en hebben er 4 mobiele nummers en een vaste lijn. Blijkbaar zijn er maar 3 mobiele nummers geheim, en vinden mensen toch geregeld dat ene gsm nummer terug. Dit terwijl we eigenlijk enkel de vaste lijn wensen bekend te hebben voor de zaak, en de mobiele nummers intern te houden, en dus niet gekend voor de buitenwereld. Iemand die weet waar we dat kunnen aanvragen/aanpassen. Het lukte destijds met de 3 overige mobiele nummers.
Jullie technieker kwam vandaag langs voor een installatie. Bleek dat de bekabeling van Proximus in ons appartement esthetisch gezien echt geen optie is. Iets wat ons niet verteld werd tijdens het salesgesprek: Er zou zelfs niet geboord moeten worden. Dit bleek dus wel zo te zijn en de kabel zou zichtbaar door het appartement getrokken moeten worden. De technieker zei dat we er maar een dagje over moesten nadenken, hij zou morgen terugkomen. Na beraad hebben we ervoor gekozen om de installatie niet te laten doorgaan. Ik belde jullie klantendienst vandaag (zodat de technieker morgen niet moet terugkomen) met dit nieuws en de medewerkster zei dat de annulatie gegrond was, ze dit in orde zou brengen en ik geen kopzorgen moest hebben. Nu krijg ik in de annulatiemail een rekening van 59 euro wegens laattijdige annulatie van bestelling. Ik ben hiervan geschrokken en wens deze niet te betalen. Ik ben immers niet laattijdig en de annulatie is een gevolg van een foute communicatie van een van ju
Hallo, Ik ben overgestapt van telenet naar proximus. In mijn mailbox van telenet kon ik enkele aliassen aanmaken. An elke alias was een andere naam gekoppeld. Als er bvb vanaf jan.jansens@telenet.be een mail verstuurd werd, kon je de afzender Jan Jansens selecteren en kreeg de ontvanger te zien dat de mail van die persoon kwam. Als je vanaf peter.peeters@telenet verstuurt, kon je die naam selecteren en kreeg ontvanger die naam te zien. Alle ontvangen mails kwamen in 1 inbox terecht ( dus bvb zowel die van Janssens als Peeters ) Lukt dit via de proximusmail ook? En zo ja, hoe ga je te werk? Alvast bedankt !
Beste, Ik wou naar de nieuwe afleveringen van Hawaii Five-O kijken die de donderdag uitgezonden worden op Zes. Nu zie ik dat deze vorige week niet opgenomen zijn. Er staat nochtans een serie opname gepland. Kunnen jullie dat toevoegen aan mijn opnames? En wanneer zouden we op dit kanaal TV Replay of de afleveringen via PC kunnen bekijken? Deze zender is toch van dezelfde distributeur of Vier en Vijf? Waarom kan dit daar wel en op Zes niet?
Zie bij conversatie
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.