Skip to main content
Ik heb eind september een familus besteld middels de toen geldende promotie, waarmee ik voor de eerste 4 maanden maar 41,50 euro zou moeten betalen (zie bijlage), maar omdat de dame aan de telefoon mijn emailadres verkeerd heeft ingevoerd is deze bestelling niet bevestigd. Hierdoor moest ik nog eens terugbellen om alles te regelen. De promotie was inmiddels over, maar de dame aan de telefoon garandeerde mij dat ik het pakket tegen diezelfde voorwaarden kon krijgen. Nu krijg ik een factuur en blijkt dat ik enkel de webdeal van 7,50 euro heb en niet de korting van 18,50 euro, die mij wel is toegezegd. Ik heb nog eens teruggebeld en deze dame beweerde bij hoog en laag dat ik nooit recht heb gehad op een dergelijke promotie.



Dit, de gebrekkige klantenservice, 'My Proximus' waarin niks werk en de onoverzichtelijke tv-gids, maken dat ik verre van gelukkig ben met de overstap van Telenet naar Proximus.

Dag David,

Kan je ons nog even het klantennummer doorgeven via deze link dan kijken we het voor je na.

Mvg Wilfried.

Reageer