Sinds 1 november is "Messenger" mee inbegrepen in het dataverbruik van de "Facebook" favoriete app.
Het logo verandert van "Facebook" naar "Facebook/Messenger", zoals hieronder afgebeeld:
Het volstaat om de "MyProximus" app te updaten (4.10), te gaan naar "Producten", vervolgens het gewenste mobiele nummer te kiezen, te gaan naar "Opties" -> "Populair" en vervolgens "Mijn favoriete app" te kiezen.
Je hebt de app niet geïnstalleerd? Surf naar https://www.proximus.be/login, log in, en klik op "Mijn producten", en vervolgens op "Mijn favoriete app"
Bladzijde 1 / 1
Wijziging niet mogelijk naar FB/messenger. Anderhalve maand geleden heb ik de sportbundel gedelete en mijn aanvraag moet nog steeds behandeld worden! Is dit normaal? Ondertussen kan ik niks wijzigen en zolang mijn aanvraag hangende is zal ik dit op men factuur zien. Ik heb de sportbundel niet meer nodig. Waarom moet deze aanpassing zolang duren?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.