Skip to main content
Vraag

Start software

  • December 6, 2018
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Mijn digirecorder doet het plots niet meer blijft hangen bij start software nu hebben wij nog v 22u gebeld met Proximus en die lieten ons doodleuk weten we pas ten vroegste maandag een nieuwe digirecorder konden ophalen i het ophaalpunt een grote schande!
Mensen gans weekend zonder tv wanneer er op de site staat van maandag tot vrijdag v 22u volgende dag nieuwe decorder... 🤔
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 6, 2018
Ter info: Hier zal ook niemand van proximus meer reageren en zal dit pas morgen zijn als ze terug op het forum langskomen.
Ik kan je enkel als tip meegeven dat je ondertussen zou kunnen via uw pc naar enekel zenders kijken indien je dit wenst bv via je browser als je surft naar http://proximustv.be
Ik weet niet of je alles al eens heropgestart hebt
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
en dan eventueel ook nog eens het volgende proberen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • December 7, 2018
Hey Celine, spijtig dit te vernemen maar je nieuwe decoder wordt geleverd bij een UPS afhaalpunt, Via UPS wordt de decoder de volgende dag geleverd als je belt voor 19u. Groeten Thierry