Skip to main content
Mijn digirecorder doet het plots niet meer blijft hangen bij start software nu hebben wij nog v 22u gebeld met Proximus en die lieten ons doodleuk weten we pas ten vroegste maandag een nieuwe digirecorder konden ophalen i het ophaalpunt een grote schande!

Mensen gans weekend zonder tv wanneer er op de site staat van maandag tot vrijdag v 22u volgende dag nieuwe decorder... 🤔
Ter info: Hier zal ook niemand van proximus meer reageren en zal dit pas morgen zijn als ze terug op het forum langskomen.

Ik kan je enkel als tip meegeven dat je ondertussen zou kunnen via uw pc naar enekel zenders kijken indien je dit wenst bv via je browser als je surft naar http://proximustv.be

Ik weet niet of je alles al eens heropgestart hebt

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

en dan eventueel ook nog eens het volgende proberen

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Hey Celine, spijtig dit te vernemen maar je nieuwe decoder wordt geleverd bij een UPS afhaalpunt, Via UPS wordt de decoder de volgende dag geleverd als je belt voor 19u. Groeten Thierry

Reageer