Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Update Destiny 2voor de Technicolor

We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router

Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.

Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantiealleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .

Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen defenitief is.

Mvg sabine
zou je het niet kunnen afleiden of de software versie veranderd is als je de software versie uitleest op de web interface (http://192.168.1.1) van je bbox3/T ?
krijg je een bevesteging als de update is uitgevoerdt of niet ?
Ter verder info:
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Daarom hebben we je gegevens nodig die je ons kan melden via onderstaand inschrijvingsformulier.

Het is vanaf dan belangrijk van je Wi-Fi aan te zetten tussen 23/10 en 26/10 zodat we de aanpassing kunnen doen. Indien deze niet actief staat in deze periode bestaat de kans dat Wi-Fi niet meer zal werken (dus redelijk belangrijk 🤔 ).
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Klik hier om het formulier in te vullen.

Steven
Die fix patch wordt naar de bbox3 gestuurd net zoals er nieuwe software uitkomt voor de bbox3 dan wordt die ook naar de bbox3 gepusht.
is er nu een fix voor pc gebruikers ? of moet er iets geinstalleert worden zie ik hierboven? groetjes Glenn
Reputatie 7
Badge +4
Ja deze fix is een algemene fix voor destiny 2
hey Robrecht,

helpt die Fix ook voor de problemen met consoles PS en Xbox ?
Hey blinkin, ik ga de fix naar je bbox3 pushen deze zal in de loop van de dag worden geïnstalleerd.

Bedankt Robrecht!
Reputatie 7
Badge +4
Hey blinkin, ik ga de fix naar je bbox3 pushen deze zal in de loop van de dag worden geïnstalleerd.
Volgende week is D-day voor destiny 2 op PC. Is er al meer info voor alle pc gebruikers? Ik zou precies graag op de release dag al kunnen spelen ipv dan erachter te komen dat het niet opgelost is en twee dagen later een nieuwe modem te krijgen...Thanks!
heb je uw nieuwe modem wel identiek op de zelfde plaats aangesloten (op de NTP2007/TF2007 VDSL filter) en heb je geen ander toestel op je lijn (bv Telefoon) aangesloten of op een andere plaats aangesloten dan eerst.
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik zie dat je lijn inderdaad is terug gevallen op repair, dan is een interventie het best
Zit nog steeds op een max snelheid van 6mb/s volgens technische dienst zou ik minsten 65 moeten halen. Maar ik zit blijkbaar op een herstelprofiel. Ze komen maandag langs om eens te kijken.
Reputatie 7
Badge +4
kan je dit nu nog even testen? je lijn zou nu moeten stabiel zijn
mvg
jonathan
doe eens een speedtest bv met laptop als je die verbindt met een utp kabel of anders als je een portable toestel hebt die wifi 5.0 ondersteunt doe daar eens een speedtest.net op als je dicht bij de modem staat.
anders ook eens proberen van de PLC adapter die bij je bbox staat, in een ander stopcontact te steken
Nieuwe modem toegekregen werkt prima geen last meer alleen is mijn download snelheid enorm traag geworden ik haal soms maar 1,93mb/s en soms piekt die naar 83mb/s om 3 seconden erna weer te dalen naar een maximum van 6mb/s.

Ik werk met powerlineadaptors kan het hieraan liggen? Huis is volledig gebouwd 3 jaar geleden dus kan niet aan stoeingen op netstroom liggen.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is doorgegeven. Je ontvangt spoedig een sms eens de nieuwe bbox ter plaatse is. vergeet niet de oude mee te nemen samen met de stroomkabel in een afgesloten doos. Je dient dan gewoon de nieuwe op de zelfde manier aan te sluiten als de oude bbox. Mocht je problemen ondervinden laat je het ons maar weten. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
We ruilen dan best eens de bbox om naar een nieuwer type. Kan ik via privé bericht je gsm nummer krijgen alsook de ups code van het punt in je buurt waar je de omruiling wilt laten door gaan? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Beste, over welk platform speel je precies? Heb je al eens de zaken geprobeerd zoals aangegeven in bovenste post? MVG, Wim

Ik speel op Xbox one, en ik heb inderdaad al geporbeerd om nieuwe forwarding ports aan te maken en telkens ik alle instellingen wil opslaan zegt hij error ivm NAT type. Ik heb hier nooit last van gehad, tot nu de voorbije 2 weken.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, over welk platform speel je precies? Heb je al eens de zaken geprobeerd zoals aangegeven in bovenste post? MVG, Wim
Zit met hetzelfde. Ben sinds kort een dikke 2 weken verhuisd en sindsdien verlies ik telkens connectie met Destiny servers. Ik had voorheen nooit een probleem maar nu telkens cabbage en lettuce error. Ik werk met powerline adaptors komt het hierdoor?
Reputatie 7
Badge +6
Dag Gregory V, mijn excuses voor de late reactie. Ik heb net je privébericht beantwoord en je nieuwe bbox opgestuurd naar het door jou gekozen UPS punt.
Ik heb 2 dagen geleden een bericht gestuurd naar het Proximus team voor een nieuwe modem, maar heb nog altijd geen antwoord gehad.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hannes, daar het nog niet uit is op pc kunnen we het ook niet testen en zijn we dus niet 100% zeker. Normaal echter zou het tegen dan moeten in orde zijn. Indien niet laat je het ons weten en zoeken we een oplossing. MVG, Wim

Reageer