Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Bedankt Martin, heb intussen Login en WW gekregen.
Ben nog gaan kijken op de Bbox; ,maar daar vind ik de login absoluut niet in terug.

Nu maar eens testen of ik de zoon thuis eindelijk destiny 2 kan laten spelen....
(Scarlet klant)
Hallo
Sinds enkele dagen heb ik destiny 2 gekocht voor de PlayStation 4 maar van de eerste minuut krijg een ik error code (cabbage ) na wat googlen blijkt dit een probleem te zijn met het soort modem te zijn wij hebben een technicolor modem van scarlet . is hier een goede oplossing voor ?
Iemand een idee hoe je een antwoord krijgt op een Privé bericht naar het Proximus team? Komt dat via je mail of krijg je daar in het forum/conversation een antwoord op? Ben nieuw hier, vandaar dus....

Ik wil gewoon effe mijn PPPoE login en WW kennen. Heb begrepen dat het via mijn proximus ook kan, maar moet ik dan ook iets doen aan mijn modem? (En zo ja; wat moet ik dan precies doen (Bbox3/Technicolor)?

Bedankt
CB

Als je ingelogd bent op het forum, dan rechtsboven op je naam klikken en dan op privéberichten klikken om de antwoorden op je privéberichten te kunne lezen.

Je pppoe login kan je ook uitlezen op de interface van je bbox3 > http://192.168.1.1 en daar inloggen als user met wachtwoord dat op een sticker van je bbox3 staat. Het pppoe wachtwoord kan je daar niet zien wordt weergegeven met
**********
als je uw pppoe toegestuurd krijgt van prox medewerker moet je niks doen in je bbox tenzij je het veranderd hebt.
Heel fel bedankt Robrecht!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Claudio, je privé bericht is bij onze klantendienst gekomen. Ik ga je nu de gegevens doorsturen.
Iemand een idee hoe je een antwoord krijgt op een Privé bericht naar het Proximus team? Komt dat via je mail of krijg je daar in het forum/conversation een antwoord op? Ben nieuw hier, vandaar dus....

Ik wil gewoon effe mijn PPPoE login en WW kennen. Heb begrepen dat het via mijn proximus ook kan, maar moet ik dan ook iets doen aan mijn modem? (En zo ja; wat moet ik dan precies doen (Bbox3/Technicolor)?

Bedankt
CB
Beste,

Is het niet mogelijk om via een Proximus winkel daar om te ruilen voor zon modem?

Mvg
Ecto

Neen dat waas vroeger mogelijk nu niet meer wordt opgestuurd via UPS naar UPS access point van uw keuze en je wordt verwittigd via gsmnr. dat je ook opgeeft, zodat je verwittigd wanneer deze modem toegekomen is, om dan de oude mee te nemen naar het UPS punt in ruil voor de nieuwe.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dany1979, jammer genoeg spreek ik zelf geen duits. Ik heb je een nieuwe modem opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op het gsm nummer eindigend op 78 wanneer deze aanwezig is in het dicht bij zijnde ups punt. (HAUPTSTRASSE 73, 9999, 4730 RAEREN) Eenmaal je de sms ontvangt moet je de oude modem in een doos steken en deze daar afgeven en je krijgt een nieuwe mee in de plaats.
Beste,

Is het niet mogelijk om via een Proximus winkel daar om te ruilen voor zon modem?

Mvg
Ecto
inderdaad
Beste,

Ik heb ook problemen met cabbage, en andere destiny 2 netwerk moeilijkheden.
Heb zelf ook een bbox3
Hierboven stond een link om een privé bericht te sturen, is dat om een aanvraag voor een omruiling voor zo saghem..ish modem?

Mvg
Ecto
via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

ivm met pppoe : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/destiny-2-40697#post585740
Dit is een internetconnectie die je maakt net als dat de bbox er ene maakt en daarvoor heb je uw internet login-naam en -paswoord nodig, de internetlogin naam kan je vinden als je naar de interface van je bbox surft http://192.168.1.1 en daar inlogt, maar het paswoord kan je niet aflezen staat al ********** aangegeven.
als je naar deze site surft kan je ook chatten met iemand van proximus:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_conn_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-website-instellen/wachtwoord-van-uw-internetverbinding.html
Beste,

Hoe kan ik mijn PPPoE weer terugvinden? en is die nog steeds hetzelfde al sinds ik klant ben geworden?
Nog een vraag daarbij is hoe kan ik zulke nieuwe modem voor Destiny 2 aanvragen? ik heb die echt ndig want die errors hangen mijn keel uit!
Hallo hoe kan ik de modem sinds een week veranderen, ik kan niet met de xbox afspelen. Ik leef het Eupen kan helaas niet goed zijn Frans of Vlaams moet werken met google vertaler kan alleen Duits Daarom sorry of fouten in de tekst zijn.
Reputatie 7
Badge +4
graag gedaan 🙂
Ik had zo'n bruin vermoeden dat dit de enige reden was 😉
in ieder geval bedankt voor je toelichting.
mvg,
Martin.
Reputatie 7
Badge +4
Martin,

Er wordt nog niet standaard een bbox3v+ ter vervanging van de bbox3 gestuurd. Dit is nu enkel voor destiny zo, omdat we dan zeker zijn dat er niet opnieuw een technicolor wordt gestuurd.

Groeten,

Kim
Ik zou voor alle zekerheid de modem eerst eens heropstarten door zijn netspanning 5 seconden te onderbreken en als jet nog niet lukt een rest doen door het verzonken knopje achteraan in te drukken tot er leds doven vooraan en dan knopje lossen en volledig laten opstarten dan zal het nieuwe pppoe login en paswoord vanzelf er ongeladen worden.
Maar probeer eerst een herstart want bij een reset zal je wel zaken of instellingen die eventueel zelf zou veranderd hebben in de bbox opnieuw moeten invoeren na een reset niet na ee nherstart.
Pas op : bij sommige internet abonnementen is er maar Ă©Ă©n 1 pppoe sessie mogelijk dus als je er al Ă©Ă©n gemaakt hebt op je PS4 dan zal het ook niet meer lukken om er ene op te bouwen in je bbbox of andersom als de bbox zijn pppoe sessie gemaakt heeft wat normaal altijd het geval is want anders zou je geen internetverbinding meer hebben, dan kan je geen ppppoe sessie meer maken op je Ps4
Heb het probleem ook opgelost dmv pppoe.
Een vriend van mij daarentegen heeft dit ook geprobeerd maar had eerst zijn pppoe wachtwoord verandert via myproximus. Maar hij kan nu niet inloggen met dat wachtwoord. Ik heb hem gezegd dat hij dan het wachtwoord ook misschien in de modem zelf moest aanpassen, maar dit zorgt er dan voor dat de internetverbinding van de modem niet meer werkt.

Iemand enig idee welke stappen hij kan nemen?
Ik heb een fix gevonden voor de PS4.

Normaal gesproken als je met je PPPoE UserID inlogged bij network settings LAN cable krijg je NAT type 1 en is er geen sprake meer van network troubleshooting.
Hey KimB,
Worden er nu altijd bbox3V+/S ipv de gewone bbox3/S geleverd in en omruiling
mvg,
Martin
Reputatie 7
Badge +4
Joeri,

Je kan dit eigenlijk gemakkelijk zelf nakijken, je zou een bbox3v+ moeten hebben, dit staat vooraan op de bbox vermeld.

Groeten,

Kim
Dat is er al ene met Dect aan boord dan, ik wist niet dat prox deze ook al aan particulieren aan het uitdelen waren?
Ik heb een nieuwe modem ontvangen. Even voor de zekerheid. De modem van sagemcom noemt B-Box 3 V+?
ik heb ook problemen met Playstation, heb een pm gestuurd hopelijk wordt het snel beantwoord đŸ˜Č pppoe werkt echt !! ik will wel helpen via ps4 chat

Reageer