Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Jonas, heb je dit bij speedtests of bij een bepaalde applicatie ?
Kainie zit met het zelfde probleem namelijk nog softwareversie is 10.A.0.I.FS
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kainie, je kan ons best via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantnummer of het nummer van de vaste lijn doorsturen. Dan kunnen we de update naar je modem pushen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Pyip, ik heb de update gepushed naar je modem
-delete-
best, ik heb ook hetzelfde probleem als de heer jonas michiels hierboven , ik val uit tijdens het spelen van destiny 2 op de PC mijn modem software versie is :
10.A.0.I.FS

zou het mogelijk zijn een update te pushen?
bedankt
Helaas kunnen we dat niet controleren Jonas. Tot op de bbox zie ik een goed signaal. Heb je al eens geprobeerd met kabel? Mogelijks door de herstarten van de bbox zit je op een ander wifi kanaal dan ervoor wat mogelijks minder goed werkt. Om zeker te zijn dat het geen andere problemen zijn, kan je dit testen met een kabel. Als het met een kabel ok is, probeer dan even het wifi kanaal te wijzigen. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Tip, soms is een herstart van de bbox ook voldoende gezien bij een herstart de bbox zelf een wifi kanaal gaat kiezen. (bij standaard instellingen)

bedankt voor de snelle reactie , ik heb de test echter op een computer gedaan die is aangesloten met een ethernet kabel naar de modem , enigste wifi apparaat dat is aangesloten is mijn gsm , heb de modem eens uitgezet voor een minuut en nog steeds krijg ik 160ms ping en 28Mbos download terwijl ik voorheen maar rond de 10-20ms ping en 60-80 Mbps lag ?
Reputatie 7
Badge +4
Doe dit misschien best naar Het Proximus Team, via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even je telefoonnummer of klantennummer doorsturen via privébericht? Normaal zou je de nieuwe firmware immers reeds moeten ontvangen hebben.
Ik heb gisteren een formulier ingevuld, heb momenteel nog versie 10.A.0.I.FS.
Komt dat dan deze nacht in orde?
Ik heb ook hetzelfde probleem met Heroes of the Storm, lost deze update dat probleem ook op?
Mijn broer heeft de sagem modem van Proximus, maar heeft geen van deze problemen.
Lijkt me vreemd dat je als gamer dan maar "geluk" moet hebben met de modem die je krijgt?
Reputatie 7
Badge +6
Helaas kunnen we dat niet controleren Jonas. Tot op de bbox zie ik een goed signaal. Heb je al eens geprobeerd met kabel? Mogelijks door de herstarten van de bbox zit je op een ander wifi kanaal dan ervoor wat mogelijks minder goed werkt. Om zeker te zijn dat het geen andere problemen zijn, kan je dit testen met een kabel. Als het met een kabel ok is, probeer dan even het wifi kanaal te wijzigen. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Tip, soms is een herstart van de bbox ook voldoende gezien bij een herstart de bbox zelf een wifi kanaal gaat kiezen. (bij standaard instellingen)
inderdaad, kan nu eindelijk spelen , nu heb ik echter nog wel een probleem dat is opgedoken, namelijk de internetsnelheid lijkt me enorm naar achter gevallen te zijn , heb eens even een speedtest gedaan en zit op
147 ms ping , 29.81 Mbps download en 9.02Mbps upload wat wel enorm laag is ?
is er een manier dat u dit kunt nakijken ?
Reputatie 7
Badge +6
Jonas, ik zie dat de update intussen is doorgevoerd en dat je op de 17.1 software staat.
heb nu eens gekeken en dit is de software die ik nu heb staan op de modem:
10.A.5.K.CP
echter heb ik nog steeds problemen , niets laad in het spel, de spelers niet , de missions niet , gewoon niets
Reputatie 7
Badge +6
@patrickvdw, @Jonas Michiels, ik heb de update gepushed naar de bbox.

Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
inderdaad ook kan je een switch aanvragen via een privébericht maar of ze de switch nog doen nu dat er gefixte software gepusht word op de technicolor bbox, weet ik niet, enfin je zal wel zien hoe ze reageren.
ok heb net een bericht gestuurd, heb nu verder ook gelezen dat een andere router tussen steken het probleem ook oplost ? is dit hetzelfde voor een desktop switch ?
Je kan natuurlijk altijd proberen om te bellen maar sommige medewerkers posten hier (gisteren nog, verschillende keren) dat als je een privébericht stuurt dat ze deze software zullen pushen op je bbox
dus kan je het ook proberen door een privébericht te sturen misschien ('k weet nu niet als ze op een zondag hierop direct gaan reageren)

Een privĂ©bericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
en wat moet ik dan doen? even bellen voor de update door te sturen of een nieuwe bbox halen ?
neen dit is niet de versie met de fix en dit kan je via http://192.168.1.1 gaan nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe software versie kunt herkennen aan: 17.1.03.1X of 17.1.03.1A of B achteraan
de 'tussenversie' die voor deze finale versie te voorschijn komt is 10.A.5.K.GQ
PS: oudere vorige versies die je eventueel kunt zien staan zijn bij de BBOX3/T bv.:
Software Version 10.A.0.I.BU
beste ,
Ik heb zonet het formulier ingevuld, maar we zijn natuurlijk wel al voorbij 29/10...

Kunnen jullie de update alsnog pushen naar mijn technicolor bbox?

Thx
heb nu vandaag destiny 2 aangekocht en heb inderdaad dezelfde problemen , continu errors , heb eventjes gekeken naar de router versie en deze is:
10.A.0.I.BU

is dit dan de goede versie ondertussen ? of nog steeds een slechte ?
(ps. de Gebruiker 'Tenboherce' is de mijne , maar was niet gekoppeld aan my proximus, bij deze heb ik dan direct maar mijn account gebruikt zodat het hopelijk makkelijker opgelost geraakt)
heb nu vandaag destiny 2 aangekocht en heb inderdaad dezelfde problemen , continu errors , heb eventjes gekeken naar de router versie en deze is:
10.A.0.I.BU

is dit dan de goede versie ondertussen ? of nog steeds een slechte ?
Dan heb je de goeie pries uitgetrokken 😉
Ik zat op 10.A.5.K.CP - Ik zat wel net even zonder internet, en heb dan maar 10sec de 'pries' uitgetrokken :)

Nu zit ik op 17.1.03.1A - Op hoop van zege!

Reageer