Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

aangezien er geen antwoord meer komt veronderstel ik dat jullie hard aan het werk zijn met een fix zodat tegen de pc release alles in orde is en iedereen met gelijke welke modem kan spelen
is er een garantie dat alle problemen tegen de pc release zijn opgelost ? ik zou het graag pre-orderen maar ik ben niets met een game die ik dan niet kan spelen
Over één maand komt het uit op de PC. Als ik deze forum post lees dan blijkt de enige optie om de modem in te ruilen?
Vandaag nieuwe bbox3v+ gaan ophalen. Werkt tot hiertoe probleemloos! Bedankt voor de snelle hulp.
Hey Jean-PaulS,

Is dit iets nieuw misschien voor het proximus team dat er na 22u op het forum nog vragen beantwoord worden?
In ieder geval heel tof 👍🏼

Vriendelijke groeten,
Martin.
Reputatie 6
Badge +4
Bedankt voor de link. we geven het door aan het ICT-Team. mvg
Zoals algemeen bekend is de Proximus bbox3/technicolor tamelijk goed dicht getimmerd en kan niet aan alle instellingen aan en bv. een expert of admin login wordt door Proximus niet vrij gegeven.....
Een gebruiker op de destiny fora heeft blijkbaar het probleem gevonden in de technicolor modems:

https://www.bungie.net/en/Forums/Post/231008613?sort=0&page=0

Heb de oplossing die de gebruiker voorstelde geprobeert, maar kan niet verbinden met mijn router via telnet.
Op dat gebied kan ik zeker nog niet klagen de aanrekeningen zijn altijd correct geweest, maar ik blijf ze wel ook altijd controleren 😉
Badge +4
Ik zal dus de komende maand goed mijn aanrekening bekijken 😉
maar dat doe ik toch iedere maand wel.
ik hoop het, want soms lees je hier verhalen dat er zijn die na het omruilen van de bbox en inleveren van de oude, achteraf op de aanrekening een bbox aangerekend staat en daarom vraag ik mij af hoe je dit dan kan bewijzen als je niks meegekregen hebt in het ups punt van bewijs van inleveren van de oude?
Badge +4
@Redsfan, krijg je bij het afhalen van de nieuwe bbox in het ups access point ook een bewijs mee van de oude bbox die je ingeleverd hebt?
Wel ik heb niets gekregen, ik zei dat deze oude modem terug moest naar proximus maar heb geen papier gekregen dat ik de oude binnen heb gebracht, ik heb de nieuwe meegekregen met een document erbij dat de doos een bbox3 v+ bevat. ik heb wel moeten mijn handtekening zetten op hun digitaal bakje.
Dat zal wel in orde zijn.
Reputatie 5
Badge +4
Super goed nieuws RedsFan :-)

Mvg, Andy
@Redsfan, krijg je bij het afhalen van de nieuwe bbox in het ups access point ook een bewijs mee van de oude bbox die je ingeleverd hebt?
Badge +4
Top service @ Proximus 🙂 Vorige donderdag laat via PM omruil van technicolor naar sagemcom bbox 3v+ aangevraagd. Gisteren reeds afgeleverd in het UPS drop point. Vandaag opgehaald en vanavond installeren.
Hier ook intussen 5 dagen met de nieuwe bbox3 en alles gaat zonder problemen, toch een pluim 👌
Reputatie 5
Badge +4
Hey Apocynum, probeer dit even uit :

Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.

Indien je ons een prive bericht hebt verzonden, dan zal ik dit snel ontvangen.

Mvg, Andy
Ook constante 'cabbage'problemen hier op XboxOne met Bbox3 van technicolor. Net privéberichtje gestuurd naar het Proximus team. In afwachting van een reactie.
Reputatie 1
Top service @ Proximus 🙂 Vorige donderdag laat via PM omruil van technicolor naar sagemcom bbox 3v+ aangevraagd. Gisteren reeds afgeleverd in het UPS drop point. Vandaag opgehaald en vanavond installeren.
De vraag is ook nog altijd wie alround de beste is, als je op forums moet afgaan dan bestaan die niet 🤔
Badge +4
spijtig. en ook geen papieren meer van bij de aansluiting waar je ze kan terugvinden??

Ik kan je jammer genoeg daarbij ook niet verder helpen,

we enkel toegang tot Proximus klanten

Proximus is ook een optie he LOL

mvg sabine


Bedankt maar ik heb het wel gehad met de bbox3 en ik kijk er eerlijk gezegd terug naar uit om een uitgebreider pakket aan tv zenders te hebben en sneller internet. Jammer dat Scarlet zo'n slechte dienstverlening heeft.

Maar nogmaals, bedankt voor de vele suggesties!
Success hier, iedereen :)

Niet vergeten dat Orange toch goedkoper is dan telenet en hun modem is beter configureerbaar dan bij Telenet.
Succes.
Reputatie 6
Badge +4
success
spijtig. en ook geen papieren meer van bij de aansluiting waar je ze kan terugvinden??

Ik kan je jammer genoeg daarbij ook niet verder helpen,

we enkel toegang tot Proximus klanten

Proximus is ook een optie he LOL

mvg sabine


Bedankt maar ik heb het wel gehad met de bbox3 en ik kijk er eerlijk gezegd terug naar uit om een uitgebreider pakket aan tv zenders te hebben en sneller internet. Jammer dat Scarlet zo'n slechte dienstverlening heeft.

Maar nogmaals, bedankt voor de vele suggesties!
Success hier, iedereen 🙂
Reputatie 6
Badge +4
spijtig. en ook geen papieren meer van bij de aansluiting waar je ze kan terugvinden??

Ik kan je jammer genoeg daarbij ook niet verder helpen,

we enkel toegang tot Proximus klanten

Proximus is ook een optie he LOL

mvg sabine
Is niet de PPPOE info denk ik, dat is voor de online/Scarlet site login en psw. De helpdesk gebruiker kon me niet verder helpen en heeft de vraag (ook in het verlengde van Destiny 2) reeds ettelijke malen ontvangen vandaag.

Hoedanook bedankt voor alle pogingen/hulp 🙂 Het probleem is bij mij alvast opgelost door Scarlet te laten voor wat het is.

Mvg,
Reputatie 6
Badge +4
Hoi, ik ben een proximus medewerkster ken dus de gebruiken niet bij scarlet, het blijven 2 aparte bedrijven. ..

maar vindt toch deze link terug

https://www.scarlet.be/accountrecovery/recovery.xhtml

mvg sabine..

Reageer