Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

of zou de firewall op je pc mss er voor iets tussen zitten?

Had je niet beter gezegd dat je wel kan overschakelen naar TN 😃
Spijtig dat ik niet kan overschakelen naar telenet.

PPPOE werkt wel op pc, maar de game zegt dat er geen internet connectie is. Blijkbaar wordt PPPOE geblockt vanuit het spel.
Oei verkeerd (te vlug overheen) gelezen !
Wat zou dan de reden zijn dat Destiny via pppoe op je pc niet werkt !?

Het omruilen voor een sagemcom was vroeger gemakkelijker je kreeg een ruilnummer en kon dan in een prox winkel een sagem vragen en hadden ze er geen in stock dan ging je gewoon naar een ander prox winkel tot je er ene vast kreeg, maar nu gaat dit blijkbaar niet om echt een keuze te maken van welke fabrikant je er ene wilt
^pc via PPPOE werkt niet Destiny 2 zegt dan dat er geen internet verbinding is (terwijl die er wel is).

Heb contact gehad met Proximus en ze sturen mij een nieuwe modem, maar ze kunnen niet garanderen dat het een Sagem is, wrs krijg is dus weer die technibrol!
Inderdaad dat heb ik al van verschillende gehoord dat ze om die reden hun technicolor hebben mogen omwisselen met een sagemcom en het probleem opgelost was .

is hier ook 100% duidelijk dat het aan de modem ligt aangezien je zegt:
Heb dit ook gehad bij Destiny 1, ik gebruik momenteel PPPOE verbinding op ps4 om dit te fixen.
Voor pc helpt dit echter niet, Destiny 2 zegt dat er geen internetverbinding is.

want met die PPPOE verbinding omzeil je de bbox via zijn pppoe passtrough .

NB: Je zou ook je pc in pppoe kunnen gebruiken. (al zullen er wel direct reacties komen pas op met de veiligheid 😉
Hey allemaal, zelfde probleem hier. Heb dit ook gehad bij Destiny 1, ik gebruik momenteel PPPOE verbinding op ps4 om dit te fixen. Voor pc helpt dit echter niet, Destiny 2 zegt dat er geen internetverbinding is.

Nu het probleem ligt aan de bbox3, technicolor modem, die vanalle zaken dichtplakt, zelfs met het openen van de aangegeven poorten helpt niets.

Er zijn 2 soorten bbox technicolor en sagem. Met de sagem modem zijn er geen problemen. Een aantal maanden terug reeds een prive conversatie gehad met Proximus. Ik mocht toen mijn modem omwisselen maar heb opnieuw een technicolor gekregen!!!!

Vpn is ok voor de story missie te spelen pvp werkt voor geen haar daarmee, dus geen oplossing.
Zelfde probleem, probeerde naar de klantendienst te bellen maar heb voor de eerste keer een medewerker aan de lijn gekregen die roepte en afhaakte, bad luck. Heb een privébericht ook gestuurd, gelukkig is launch nog best ver voor PC players, hopelijk is het gefixed. Alternatief zou een andere router of ISP zijn, router is natuurlijk veel makkelijker dan te swappen. Vrienden bij telenet hebben geen probleem.
Zelfde probleem. Voorbij de eerste missie geraakt door gebruikt te maken van een mobiele hotspot.
Krijg nu wel nog altijd errors om de 2 pvp missies ongeveer of in het midden van de strike.
Zeer irritant, hopelijk komt er een oplossing.

Had dit zelfde probleem ook tijden de Xbox/PS4 beta (20-23juli).
Zo heb net een beriocht gestuurd met lijnnummer en naam op wie het abbonnement staat samen met deze link. hopelijk is er snel een oplossing want dit is echt balen 😞
ik weet niet of je het gedaan hebt maar best ook deze link meesturen in je privébericht aan het proximus team.

Heb zowel de link van deze topic, de franstalige topic en de topic op het Bungie forum meegestuurd. Bedankt voor de tip!
ik weet niet of je het gedaan hebt maar best ook deze link meesturen in je privébericht aan het proximus team.
Done!

Ik verwijs ook graag nog eens naar het topic van onze Franstalige landgenoten die met hetzelfde probleem zitten:
https://fr.forum.proximus.be/internet-10/probleme-de-connexion-sur-destiny-2-42088
door deze bvb via dit Forum, door te sturen in een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Zag het ook, heb voor alle zekerheid op de Franse ook maar gereageerd. Van wat ik kan lezen ligt het probleem bij Technicolor modems? Ben benieuwd naar, en hoop op een snelle fix...
Heb het ook gepreorderd en wou nu in de beta al wat spelen maar jammer genoeg gaat het niet. heb een grotere conversatie gevonden hierover maar op de franse proximus site. https://fr.forum.proximus.be/internet-10/probleme-de-connexion-sur-destiny-2-42088. maar geen nederlandse. daarmee dat ik deze start. hoe kunnen we deze laten zien door mensen van Proximus?
Zelfde probleem hier. Leuk, zo'n pre-order doen en niet kunnen spelen.

Reageer