Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.


ik ben beschikbaar om het te testen tussen deze uren, heb helaas niet kunnen testen op xbox maar zoals velen weldegelijk de problemen op ps4(moose) en pc(spinach)
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.


Bij ons kunnen jullie dat doen
Zonde, zou tussen 14 en 15 wel kunnen testen. Tussen 12 en 14 haal ik niet.
Ik heb afgelopen nacht wel een dev build op mijn modem gekregen (via franse topic) maar nog niet kunnen testen. Betreft het dezelfde versie of zijn er al aanpassingen gebeurd?
BTW beta is tot vanavond, indien dan ook ok wil ik wel testen.

Ik heb niet echt klachten gezien voor Xbox, Momenteel kunnen Xbox & PS4 wel niet testen aangezien beta enkel voor pc was nu.
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.


Zou wel willen maar ben helaas niet thuis
Hallo RobrechtB,

Ik veronderstel dat het toch de bedoeling is om achteraf als alle testen goed uitgevallen zijn, dat bij een volgende firmware upgrade voor de bb3/T, ook deze engineering build (oplossing voor dit probleem) zal ingebouwd zijn als deze zal uitgerold worden naar alle bb3/T?
groetjes,
Martin.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.
' zou het geloven zijn internet ligt er nu uit na het patchen :LOL:
sorry hé RobrechtB maar ik kon het effen niet laten 😃
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sparkles, je zat niet bij in de test daar we je gegevens niet hebben. De test is uitgevoerd bij enkele gebruikers waarvan we de klantengegevens al hadden. Hier heeft men het geprobeerd bij Thomas Pollet maar wij hebben nog geen feedback ontvangen van zijn kant.
Hallo,

Mijn collega Kim heeft gisteren een communicatie gedaan hier op het forum:

Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim


Beste Jimmy enig idee of ik bij die testers zat aangezien ik gisteren opeens kon spelen?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

Mijn collega Kim heeft gisteren een communicatie gedaan hier op het forum:

Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim
Er heeft mij ooit eens iemand van in proximus center gezegd tegen mijn pa dat ze meer technicolors hebben en ook dat ze meer problemen zouden ondervinden met sagemcoms, en dit omdat mijn pa een sagemcom gevraagd had, dus in de veronderstelling dat die mens niet gelogen heeft zouden er meer technicolors zijn.?

PS: eerlijkheidshalve moet ik er wel nog bij zeggen dat dit wel een paar jaar geleden is.
Ik vraag me nu echt af hoe het komt dat ik gisteren kon spelen opeens. Het was niet compleet foutloos aangezien ik nog moose error kreeg. Maar toch, raar.
Ben benieuwd of ik men modem swap ga ontvangen. Vraag mij af hoeveel % Technicolor vs Sagemcom ze hebben.
Zou het uiteindelijk beter zijn om dan gewoon je modem om te ruilen voor Sagemcoms om het 'safe' te spelen of is het beter om even te wachten op een bepaalde update of eventueel zelf een aantal instellingen te veranderen?
Het probleem bij omruilen is tegenwoordig ook een probleem omdat prox niet kan bevestigen of het een sagemcom zal zijn die via UPS zal verstuurd worden, en nu heb ik zo'n licht vermoeden dat ze de ruil gaan op on hold zetten tot de experts die er mee bezig zijn wat meer weten over het al dan niet vlug kunnen patchen, maar langs de andere kant weet ik ook dat het zal afhangen van met wie je juist zal te doen hebben als je de ruil zou aanvragen want de één is nog altijd de andere niet 😉
Hier net hetzelfde probleem, ook een bbox3.
Zou het uiteindelijk beter zijn om dan gewoon je modem om te ruilen voor Sagemcoms om het 'safe' te spelen of is het beter om even te wachten op een bepaalde update of eventueel zelf een aantal instellingen te veranderen?
Dat zou wel stilletjes aan mogen het geval zijn want deze problemen met de Technicolor is al door de gamers bekend (bv ook problemen met PS3, PS4) van zeker 2 jaar geleden en werden er toen nog via de proximus centers (nu niet meer mogelijk langs deze weg, nu via UPS) om die reden Technicolors omgeruild voor Sagemcoms.
Hier ook zelfde probleem met de b-box3 van technicolor... ben eens benieuwd of dit ooit nog gaat opgelost raken 😃
inderdaad omruilen van bbox (ook decoders) gebeurt nu via UPS.
Je kan altijd een privébericht sturen hier of mss via twitter bv om een omruiling te vragen , (zal een beetje van de operator afhangen die de vraag beantwoord) ;-)

Als bijkomende info geef ik je de uitleg mee hoe het omruilen in zijn werk gaat:
Een toestel omruilen of terugsturen
Omruilen van bv. BBOX (zelfde principe voor decoder enz...)
Een toestel omruilen of terugsturen
Deze omruiling gebeurd via UPS punt. 
Je kunt uw gewenste UPS punt kiezen uit deze lijst alsook ons een GSM contactnummer bezorgen.
Hierop zal je SMS ontvangen wanneer je nieuwe bbox klaar ligt.
Je defecte bbox lever je ook daar binnen.
Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team
Uw nieuwe bbox zal dan spoedig worden verstuurd naar je UPS punt.
u zal een SMS ontvangen wanneer deze klaar ligt.
Vergeet niet uw oude bbox gelijktijdig binnen te brengen bij het afhalen van de nieuwe bbox.
Mocht je nog vragen hebben over de installatie van je bbox, kijk dan even op deze pagina.
Nog een toelichting wat de verzending van een toestel betreft.
Hiervoor ontvang je normaal gezien een mail 
met een track en trace code en ook ontvang je een sms wanneer die wordt afgeleverd.
Indien je de mail niet ontvangen hebt, kan je dit nog altijd opvolgen via:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_BE,
- kies daar voor traceren volgens referentie
- geef dan bij zendingsreferentie je gsmnummer in
    ( te beginnen met 0032 en zonder spaties of punten tussen de cijfers ).
Hier ook hetzelfde probleem, Spinach errors met B-Box 3 Technicolor

Is het nog mogelijk om via de 0800 nummer te ruilen met een Sagemcom?
Ik heb via een werknemer van een Proximus winkel gehoord dat zij geen ruilingen meer doen.

Of moeten we hopen/wachten op een firmware fix?

Dit is al sinds Destiny 1 aan de gang, ongeloofelijk dat dit nog altijd een probleem is bij de Technicolors...
Zelfde probleem voor mij... ik kom aan de plaza in Destiny 2... krijg dan een update van de missie en moet naar de locatie waar de speaker zit. Ter hoogte van de fluitende robot gebeurt er niets. deuren gaan niet open, geen missie update... en dan ineens disconnect met 'Spinach' melding.

Graag een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt!
Ik zit ook met hetzelfde probleem hier (idem beta ps4, error code moose). Heb ook een bbox3 technicolor (gele utp ethernet poorten). Moet ik ook gegevens achterlaten of is het eerst even afwachten met de tests van de 7 andere personen. Is het eventueel mogelijk om gewoon je bbox in te wisselen voor een sagemcom? Volgende week is de launch voor ps4 en heb liever niet dat ik weer voor hetzelfde probleem sta. 😉
Bungie heeft btw geantwoord en ze gaan kijken om het probleem te verhelpen tegen pc launch, lol ps4 heeft er ook wel problemen mee
Weet niet hoe het komt maar bij mij werkt het opeens ik kan spelen zonder vpn.

wat bedoel je met spelen zonder vpn??

Ik had eerst een vpn verbinding uitgetest en heb zo een pvp match kunnen spelen (met veel lagg). Nadien vpn uitgezet en eens geprobeerd met mijn eigen verbinding en het lukte. Nadien met een vriend en ben ik er een keer uitgesmeten moose error
Weet niet hoe het komt maar bij mij werkt het opeens ik kan spelen zonder vpn.

wat bedoel je met spelen zonder vpn??

Reageer