Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

dat zou handig zijn moest er gewoon iemand langskomen om hem te vervangen. Misschien dat ik ook eens bel naar proximus
Reputatie 6
Badge +3
Wij sturen nooit techniekers voor omruilingen.
Reputatie 6
Badge +3
Normaal moeten onze collega's kijken als de vraag niet verband heeft met een algemeen probleem. Normaal gebeurt dit automatisch als dit regio gebonden is. Waarschijnlijk zal dit over het hoofd gezien zijn door een collega. Groeten, Jimmy
Is het een technieker dan die hiervoor komt of is het leveren aan huis via Bpost?
Dag Glenne,

We zijn aan het nakijken vanwaar het probleem kan komen. Het is ook nog een beta game. Groeten, Jimmy


Hey Jimmy beta heeft er niets mee te maken denk ik want was bij hun vorige game ook zo op ps4.

Net gebeld met technische dienst ze kunnen dus echt geen Sagem garanderen. Zo blijft een mens bezig :(



echt raar want bij mij straks komen ze een vervangen en heb maar pas vandaag ook gebeld.
Reputatie 6
Badge +3
Dat is wat ik je ook al eerder vandaag had gemeld dat we onze experten ermee bezig zijn.
Van in het franstalige topic:

Hello,

Nous avons signalé le probleme hier et nos ingénieurs sont occupés d'effectuer des verifications. Nous vous tenons informé via ce forum dés que vous avons un retour d'informations.

Michaël
Ok Jimmy O,

Maar het was er mij meer om te doen dat ik niet begrijp dat proximus niet kan zorgen/verzekeren dat het een Sagemcom is die geleverd zal worden.
Net zoals die mensen vroeger met hun ps4 problemen een bb3/S gekregen hebben om de problemen op te lossen.
Dag Martin,

We zoals op het forum al gemeld, zijn onze experten aan het kijken vanwaar dit probleem komt. Dus het heeft total geen zin nu om de modem gaan om te ruilen zelfs.

Groeten,

Jimmy


Het heeft wel zin want met de bbox3 van Sagecom zijn er geen problemen :D

BTW hier het topic op het Bungie forum:
https://www.bungie.net/en/Forums/Post/230309851?sort=0&page=0

Allemaal gamers van België en Italië blijkbaar
Reputatie 6
Badge +3
Dag Martin,

We zoals op het forum al gemeld, zijn onze experten aan het kijken vanwaar dit probleem komt. Dus het heeft total geen zin nu om de modem gaan om te ruilen zelfs.

Groeten,

Jimmy
Reputatie 6
Badge +3
Dat was al gemeld ook. We zijn aan het kijken vanwaar het probleem komt.
Dat begrijp ik toch totaal niet waarom dit niet kan, dan lossen ze toch het probleem ook niet op als je weer dezelfde modem van technicolor ontvangt!

NB: in die uitleg hierboven schijnt het dat de CGNAT (CGN) tegenwoordig niet meer ingeschakeld wordt op de bbox3's.
Dag Glenne,

We zijn aan het nakijken vanwaar het probleem kan komen. Het is ook nog een beta game. Groeten, Jimmy


Hey Jimmy beta heeft er niets mee te maken denk ik want was bij hun vorige game ook zo op ps4.

Net gebeld met technische dienst ze kunnen dus echt geen Sagem garanderen. Zo blijft een mens bezig 😞
Reputatie 6
Badge +3
Dag Glenne,

We zijn aan het nakijken vanwaar het probleem kan komen. Het is ook nog een beta game. Groeten, Jimmy
Ik geef hier nog iets van meer dan twee jaar geleden als info mee (terwijl we nu toch bezig zijn 😉 )
Q: Ik speel graag games op de playstation, onlangs heb ik Destiny gekocht.
Het betreft een online game, waarbij je met en tegen mekaar speelt.
Ik heb steeds problemen met mijn "modem".
Om het spel te spelen zonder problemen zou ik de instelling
NAT type 2 naar NAT type 1 veranderen.
Kan iemand mij helpen hoe ik dit euvel oplos?
A: Wij hebben net hetzelfde probleem gehad, ook met Destiny.
We veranderden van een Bbox 2 naar Bbox 3.
Toen ik online speelde werd ik steeds uit het spel gegooid.
We hadden een Bbox 3 meegekregen van "Technicolor".
Na lang zoeken en bellen naar helpdesk kreeg ik een medewerker te pakken
die van het probleem afwist en mij vertelde dat de Bbox van "Technicolor"
zijn NAT type niet compatibel is met PS4.
Als oplossing moest ik Bbox 3 moest gaan halen van "Sagemcom".
Alles werkte nadien perfect, zonder ook maar iets te moeten instellen.

De NAT problemen bij sommige X-box of PS spelen is dat de Bbox3/T,
in tegenstelling tot de /S, geen full-cone NAT heeft geïmplementeerd

PPPoE NAT strict to NAT 1 (filmpje)
PS4 PPPoE NAT strict to NAT 1
Proximus Forum: PS4 aansluiten
PS4 aansluiten
Misschien moet je via je MyProximus "CGN" uitschakelen.
CGN geeft vaak problemen met spelconsoles.
Wanneer ingelogd in MyProximus ga je naar "Mijn producten" -> "Internet" -> "Actieve diensten".
Schakel hier CGN uit.
Indien je hierbij hulp nodig hebt mag je me ook altijd je telefoonnummer of klantennummer doorsturen
naar Het Proximus Team zodat we dit even voor je aanpassen.
of dit kan ook via de helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

via bv. http://watismijnip.be wordt het publiek IP gedetecteerd en is dat van de BAS, welke de IP adressen verdeeld (81.xxx.xxx.xxx).
Het is pas de CGN achter de BAS welke een privaat IP geeft aan de bbox (100.x.x.x).
Eigenlijk versta ik toch niet goed als ze de klant daarmee kunnen een plezier doen, dat ze daar niet kunnen voor zorgen dat er een sagemcom zal opgestuurd worden, zo moeilijk of zo'n grote moeite, kan dat toch niet zijn ?
SpArkLeS,
Is dat de bbox3/T die je aangekocht had ?
Is dat dan geen probleem om deze te laten omruilen, ik stel die vraag omdat ik er ook in de tijd ene aangekocht heb.

NB: nog dit ter info:
dit probleem is zeker al goed bekend bij Proximus en dit zeker meer dan 2 jaar geleden al, toen waren er ook die een sagemcom in ruil gekregen hebben voor een Technicolor!


Degene die ik aangekocht had is reeds geswapped maar heb toen terug een technicolor gekregen. Maar heb het probleem toen kunnen verhelpen via PPPOE, helaas werkt dit nu niet.

Heb via twitter bevestiging gekregen dat ze een nieuwe opsturen maar geen zekerheid van Technicolor of Sagem. Ga wrs weer de verkeerde krijgen. :(



waarom bel je gewoon niet direct naar proximus? en leg het uit wie weet komen ze hem vandaag nog vervangen.
SpArkLeS,
Is dat de bbox3/T die je aangekocht had ?
Is dat dan geen probleem om deze te laten omruilen, ik stel die vraag omdat ik er ook in de tijd ene aangekocht heb.

NB: nog dit ter info:
dit probleem is zeker al goed bekend bij Proximus en dit zeker meer dan 2 jaar geleden al, toen waren er ook die een sagemcom in ruil gekregen hebben voor een Technicolor!


Degene die ik aangekocht had is reeds geswapped maar heb toen terug een technicolor gekregen. Maar heb het probleem toen kunnen verhelpen via PPPOE, helaas werkt dit nu niet.

Heb via twitter bevestiging gekregen dat ze een nieuwe opsturen maar geen zekerheid van Technicolor of Sagem. Ga wrs weer de verkeerde krijgen. 😞
SpArkLeS,
Is dat de bbox3/T die je aangekocht had ?
Is dat dan geen probleem om deze te laten omruilen, ik stel die vraag omdat ik er ook in de tijd ene aangekocht heb.

NB: nog dit ter info:
dit probleem is zeker al goed bekend bij Proximus en dit zeker meer dan 2 jaar geleden al, toen waren er ook die een sagemcom in ruil gekregen hebben voor een Technicolor!
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn


Ze komen langs? Amai, bij mij versturen ze er ene maar ik ben er 95% zeker van dat ik opnieuw een technicolor ga krijgen.


je heb hier juist gebeld en door mijn abonnement ofzo komen ze deze avond langs voor te vervangen.hou jullie op de hoogte
Reputatie 6
Badge +3
Dag Hendrik,

Bedankt voor je bericht, we hebben het al doorgestuurd naar onze experten. Mag ik toch even je klantennummer via privé bericht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,

Jimmy
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn


Ze komen langs? Amai, bij mij versturen ze er ene maar ik ben er 95% zeker van dat ik opnieuw een technicolor ga krijgen.
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn
De fritz!box is er ene, maar ik zou je aanraden van dan eens op het bevriend userbase.be/forum te gaan kijken daar werd onder ander al uitvoerig over de fritz!box uitleg gegeven.
Haha ja das waar, maar internet is via mijn pa zijn werk, hij heeft Proximus nodig om verbinding te kunnen maken. Binnen een jaar ofzo is mijn huis af en dan komt er wel TN!

Firewall in router heb ik op low gezet (af kan niet), en ik heb toegang geven in windows firewall. Heb geen idee wat ik nog kan proberen. Ze spreken van UPnP op te zetten maar ik zie deze optie niet. Enkel bij portforwarding staat zaken met UPnP, dus veronderstel dat dit openstaat.

Edit: Welke modem/router kan je zelf kopen dat werkt met Proximus en Proximus tv?

Reageer