Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

bij mij momenteel gaat het nog altijd niet zullen moeten afwachten vrees ik.
ja dan hebben ze toch iets gepusched, nu is nog de vraag naar iedereen of alleen naar diegenen dat ze weten dat ze hiermee problemen hebben.
Naar iedereen zal het wel niet zijn want ik zou toch denken dat ze die risico's niet gaan nemen en dan zou mijn decoder wel ook even "geen signaal" geven?


Ik hoop dat ze het voor iedereen gepusched hebben maar heb het net getest en zie nog steeds geen verandering .
ja dan hebben ze toch iets gepusht, nu is nog de vraag naar iedereen of alleen naar diegenen dat ze weten dat ze hiermee problemen hebben.
Naar iedereen zal het wel niet zijn want ik zou toch denken dat ze die risico's niet gaan nemen en dan zou mijn decoder wel ook even "geen signaal" geven?
Had wel nog gevraagd of ze mijn numler ook konden opnemen, geen response gekregen. Onze decoder werkte wel even niet 'geen signaal'
zouden ze dan toch gepatcht hebben naar je bb3/T ?, wie weet is het maar een kleinigheid en kunnen ze toch patchen met tamelijke hoge zekerheid dat het geen andere gevolgen zal hebben, wie weet?
Weet niet hoe het komt maar bij mij werkt het opeens ik kan spelen zonder vpn.
ja als de patch werkt bij die 7 zou ik ook de neiging hebben om te zeggen waarom niet naar iedereen, maar het is zo dat je nooit weet of de patch geen andere gevolgen zal hebben voor andere toepassingen/instellingen die bepaalde klanten weer gebruiken die bv bij die 7 niet het geval is, om die reden pushen ze ook nooit bij een software update naar alle b-boxen tegelijk maar gefaseerd, of hun helpdesk telefoon zou wel ineens roodgloeiend kunnen staan.

De vraag is dan wanneer komt er dan echt een software update die naar de bboxen (van technicolor) gefaseerd zal uitgerold worden?
Ik hoop dat die test gaat werken op die 7 testpersonen, maar sinds jullie die patch niet naar elke BBOX-3 gaan sturen, hoe weten jullie dan naar welke er wel een update moet worden gestuurd en welke niet? Moeten wij hiervoor ons ergens inschrijven of melden? Of gaan jullie dit automatisch detecteren en updaten? Moeten wij zelf dan ook nog iets aan de updates doen?

Die 7 personen hebben gisteren hun telefoonummer doorgegeven in de Franstalige thread van het probleem
Ik hoop dat die test gaat werken op die 7 testpersonen, maar sinds jullie die patch niet naar elke BBOX-3 gaan sturen, hoe weten jullie dan naar welke er wel een update moet worden gestuurd en welke niet? Moeten wij hiervoor ons ergens inschrijven of melden? Of gaan jullie dit automatisch detecteren en updaten? Moeten wij zelf dan ook nog iets aan de updates doen?
Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim
Ok, nu kunnen alle destiny gamers met een sagemcom weer gerust uitademen 😉
Ik ervaar hetzelfde probleem zoals iedereen hier.
Wanneer zal er een fix voor iedereen beschikbaar zijn ?
best erbij vermelden op welke bbox3 je het probleem hebt, deze van Technicolor of die van Sagemcom.
Om het merk te herkennen:
Bij de technicolor staan de 4 gele utp ethernet poorten achteraan, mooi naast elkaar aansluitend en niet 2 per 2 zoals bij de Sagemcom


Het is inderdaad de technicolor BBox-3 met 4 poorten naast elkaar.
beste
ik heb bij deze problemen voor het spel te spelen
B-box 3
Serienummer CP1521RAMRDZZZZ
best erbij vermelden op welke bbox3 je het probleem hebt, deze van Technicolor of die van Sagemcom.
Om het merk te herkennen:
Bij de technicolor staan de 4 gele utp ethernet poorten achteraan, mooi naast elkaar aansluitend en niet 2 per 2 zoals bij de Sagemcom
Zelfde probleem hier, heb ook een BBox-3. Kan spijtig genoeg de beta niet spelen hierdoor.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim
is gelukt voor te installeren. merci 😛
Sparkles

probleem is dat ik niet weet hoe je vpn doet 🙂 is het moeilijk?
en hopelijk komt de update er door dat zou goed nieuws zijn


Ik heb deze guide gebruikt, hiermee heb ik Mass Effect Andromeda vroeger kunnen spelen:
http://www.vpngate.net/en/howto_softether.aspx

Probeer een vpn van in europa te nemen, ik kreeg gisteren pvp wel niet aan de praat, paar andere servers proberen vandaag.
Sparkles

probleem is dat ik niet weet hoe je vpn doet 🙂 is het moeilijk?
en hopelijk komt de update er door dat zou goed nieuws zijn
Op het Franse forum heeft een Proximus medewerker gepost dat er een mogelijke fix gevonden is en ze gaan dit naar 7 gamers die gisteren hun nummer gegeven hebben uitsturen (hun bbox). Het is een testversie, indien deze werkt doen ze hun best om het tegen 6 september officieel uit te brengen.

'e-bonjour à tous !

Je peux vous dire que nos ingénieurs n'ont pas chômé sur le sujet ! Donc, ils pensent peut-être avoir trouvé une solution.

Une mise à jour du modem BBOX de 7 gamers qui nous ont transmis leur numéro va être effectuée ce soir. ( Il s'agit d'un test et donc inutile de déployer cette maj chez tout le monde, merci pour votre compréhension). Je vais contacter ces 7 personnes en privé.

Il s'agit d'un "engineering build" ce qui veut dire qu'il n'est pas prévu d'être déployé pour tous nos clients autrement dit ce build sur lequel nos ingénieurs travaillent est spécifique pour les joueurs de Destiny 2

Si ce firmware s'avère être fonctionnel et que vos feedbacks sont positifs à ce sujet alors la team compétente va créer une procédure pour que tous les gamers de Destiny 2 puissent avoir cette update avant la sortie officielle du jeu le 6 septembre.

Voilà , donc on avance...Comme on dit

Stay tuned !

Vincent'
ok geen probleem is enkel maar beta. Is spijtig dat ik niet kan deelnemen maar is nu eenmaal zo. zou al gelukkig zijn als het opgelost is tegen wanneer de game launched 24/10/2017. Maakt niet uit hoe 🙂 want heb de game al gepreorderd en zou het wel willen spelen. Maar ben al blij dat ik niet alleen ben en dat er aan gewerkt wordt.

MVG Thomas


Als het niet opgelost is voor de beta kan je toch vpn proberen, dan kan je toch alvast de story missie uitspelen. pvp is iets anders natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +3
Dat begrijp ik maar we gaan straks hopelijk meer nieuws hebben.
ok geen probleem is enkel maar beta. Is spijtig dat ik niet kan deelnemen maar is nu eenmaal zo. zou al gelukkig zijn als het opgelost is tegen wanneer de game launched 24/10/2017. Maakt niet uit hoe 🙂 want heb de game al gepreorderd en zou het wel willen spelen. Maar ben al blij dat ik niet alleen ben en dat er aan gewerkt wordt.

MVG Thomas
Reputatie 6
Badge +3
Thomas,

We doen voorlopig geen omruilingen tot we meer weten wat het probleem juist veroorzaakt. Alvast bedankt voor het geduld. We gaan ook geen omruilingen doen aan huis. We gaan kijken als we softwarematig eventueel iets kunnen aanpassen.

Reageer