Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Einh, ik heb even vanop afstand je bbox herstart en je update is nu goed doorlopen. Deze staat nu actief.
best ook eerst eens je modem heropstarten door 10 seconden zijn spanning te onderbreken.

via http://192.168.1.1 je software versie eens nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe software versie kunt herkennen aan: 17.1.03.1X of 17.1.03.1A of 17.1.03.1B
(de 'tussenversie' voor deze finale versie is 10.A.5.K.GQ)
Einh, ik heb een aanpassing naar je modem gestuurd, dit neemt wel even tijd in beslag. Kan je deze middag eens testen of het in orde is?

Dag Samuel

Hoe check ik of de update gelukt is?
Ik krijg nog constant disconnects, en loop rond ingame zonder dat objectives/andere spelers/... laden.

😞
Reputatie 7
Badge +4
Einh, ik heb een aanpassing naar je modem gestuurd, dit neemt wel even tijd in beslag. Kan je deze middag eens testen of het in orde is?
Beste

Ik heb zonet het formulier ingevuld, maar we zijn natuurlijk wel al voorbij 26/10...

Kunnen jullie de update alsnog pushen naar mijn technicolor bbox?

Thx
Bij mij werkt het nog steeds niet, heb geen update, ik heb een privé bericht gestuurd mvg kjell
Reputatie 6
Badge +4
Het beste is om na de update Destiny 2 te testen op onderbrekingen. Feedback is welkom en makkelijk via privé bericht met klantennummer of lijnnummer naar

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
waarschijnlijk zijn er nog altijd aanpassingen die ze doen aan de software, vandaar die X ?
Proximus medewerkers kunnen dit navragen en het bevestigen.
Mijn software veranderde naar 17.1.03.1A, niet 17.1.03.1X . Lost dit het probleem ook op?
ok dank je wel
je kan altijd in een privébericht vragen of ze de nieuwe software op je bbox willen pushen

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op Versturen = verzenden.
hallo,
mijn router heeft nog altijd de oude versie. hoe krijg ik de update? heb het formulier enkele paginas geleden ingevuld maar heb nog steeds oude versie.
thomas
Reputatie 7
Badge +4
Aviden,

Je hoeft zelf je bbox niet te herstarten, de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.

Groeten,

Kim
als de Softw.versie: 17.1.03.1X er op staat
kan je controleren via http://192.168.1.1
wachtwoord staat op sticker van bbox


Ok bedankt!
als de Softw.versie: 17.1.03.1X er op staat
kan je controleren via http://192.168.1.1
wachtwoord staat op sticker van bbox
Hoe weet ik wanneer de update gelukt is?
Ook heb ik het formulier ingevuld, maar ook geen update gehad voor onze technicolor. Al enkele keren restart, maar niks. Op hoe lang zou ik max ongeveer moeten rekenen tegen dit doorkomt?

Mvg
Heb het formulier van steven B ingevuld maar nog geen update van mijn technicolor gekregen. Werkt dit ook voor consoles en wanneer/hoe kan ik deze update krijgen?
Mvg, AL
alles werkt beter maar ik krijg nog vaak errors of connection problemen zal dit nog verholpen worden ?
Reputatie 7
Badge +4
Perfect, veel plezier. MVG, Wim
alles werkt nu perfect bedankt
nee nog niet ik zal het eens proberen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hannes, had je de bbox al eens herstart? MVG, Wim
heb juist de pc versie opgestart en ik krijg weer dezelfde error. Ik had juist gehoopt op een leuke avond.
Patch staat klaar en heb ook een VPN moest het niet gaan. Fingers crossed!

Reageer