Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik kan sinds vorige week mijn krediet op een pay and go kaart niet meer raadplegen via myproximus. Ik krijg telkens de melding dat er een technisch probleem is. Nog iemand problemen hiermee?
Proximus vraagt me om mijn GSM nr aan mijn identiteit te koppelen. Hoe kan ik dat doen?
hey, ik kreeg een berichtje waarin te lezen stond "Beste klant, we hebben de wijziging aan uw tariefplan uitgevoerd naar Mobilus 35" terwijl wijzelf niets hebben aangevraagd, wat betekend dit? grt
hallo, zaterdag (26/11) heb ik een iphone aangekocht en daarbij ook overgeschakeld van herlaadkaart naar abbonnement in de winkel werd mij gezegd dat ik vanaf maandag (28/11) gebruik zou kunnen maken van mijn abbonnement op mijn iphone. zondag werd mijn abbonnement inderdaad geactiveerd maar op mijn oude gsm. nu heb ik nog altijd 'geen service' op mijn iphone. in de winkel zeiden ze dat alles vanzelf zou gaan en dat ik niets moest doen... maar ondertussen is het al woensdag... hoe kan ik dit zo snel mogelijk oplossen? met vriendelijke groeten, zora
Ik woon in Evergem. Als ik de speedtest doe op Proximus krijg ik dit: Piekuren tussen 19 u en 23 u : Max.: 15,3 Mbps download - 3,89 Mbps upload Min.: 11,2 Mbps download - 1,02 Mbps upload Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u : Max.: 15,3 Mbps download - 3,89 Mbps upload Min.: 11,2 Mbps download - 1,02 Mbps upload In werkelijkheid haal ik deze povere snelheden geeneens. Verre van de 50 Mbps die theoretisch haalbaar zou zijn. Ik heb al eens gemaild naar proximus, waarna ze mij opbelden en (nadat ik opnieuw mijn uitleg moest doen, want ze vonden mijn mail niet meer) zeiden dat ik moest wachten tot 2017, want dan zouden ze 'waarschijnlijk iets bijsteken' en dan zou mijn snelheid 'misschien' verbeteren. Ik vroeg om me dat op mail te zetten, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd. Mijn vraag: wat gaan ze 'bijsteken' en kan mijn internetsnelheid omhoog? Mijn broer heeft hetzelfde abonnement en hij haalt vlotjes het verkondigde maximum (hij woont wel niet in de buurt). Dank!
Hallo Mijn mama heeft nog maar net de Huawei Nova gekocht. Zij heeft enkel de vingerafdruk genomen als ontgrendelingscode, maar deze wordt niet meer geaccepteerd en ze moet daarna een code invoeren. Deze heeft ze in het begin niet ingesteld. We krijgen de gsm niet meer ontgrendelt sinds gisteren. Iemand een idee wat ik kan doen? Alvast bedankt!
Waar kan ik mijn naam in proximus forum wijzigen naar gewoon voornaam.
Waar op de site kan je een klacht indienen? Niet over betwisting factuur. Bedankt, Els
Goede morgen Vanmorgen naar klantendienst gebeld,maar onbereikbaar,begrijp ik niet maar kom. Proleem,heb een pack maar moet toch elke maand 3€ bijbetalen voor tv replay aangevraagd in september 2016. Heb al 2 x een debet rekening gekregen voor sept en october,maar nu voor de maand november moet ik terug 3€ betalen,alhoewel mij is verzekerd dat alles in orde was en tv replay voor mij gratis is. Zou graag langs deze weg een pasklare oplossing krijgen a.u.b. Kantnummer 809008. Speleman Marcel
Bij nazicht van de wijziging van mijn pack, zie ik dat in nu het pack Familus L heb. Weet er iemand wat dit precies inhoud?
Ik ben nu klant met smart 25+, en er word mij gezegd dat ik te veel betaal volgens mijn gebruik. Mijn kenissen beweren dat ik voldoende zou hebben aan smart15+ DIT ABONNEMENT ZOU IK GRAAG VERANDERD ZIEN GRT CLAUDINE
1 week geleden betekende ik de overstap van base naar proximus. vandaag niet meer te bereiken via base, ik heb mijn nieuwe sim kaart ingestoken , maar ben nog steeds onbereikbaar. als ik het nieuwe netwerk inschakel is het antwoord :"kan niet verbinden.probeer het later opnieuw" dit is al meer dan 3 uur zo wat moet ik doen ??
Moet ik de 49€ voor de tv aan de leverancier die hem komt brengen betalen ? of word deze bij gefactureerd bij de volgende maandfactuur? iemand enig idee? groetjes !
Ik heb nu 2 weken mijn nieuw abonnement tuttimis maar heb mijn code voor Netflix nog niet ontvangen.
Woensdag rond 16.00 meld ik dat er geen internetverbinding meer is: - Herhaaldelijk power on/off router helpt niet - Internet-lampje blijft rood - Network diagnostic centre geeft: "DNS server not available" - Support lijn geeft aan: >> Wordt doorgegeven aan 'expert" technieker >> Zal opgelost worden binnen de 24 uur >> Men zal u contacteren na herstel Donderdag rond 16.00: geen bericht gekregen, Internet-lampje blijft rood - Support lijn gebeld >> Gekende fout, komt soms voor >> Na 30 seconden was het ID-paswoord op router terug ingebracht, internet ter beschikking 1 dag zonder internet, geen NETFLIX, en naar hoofdkantoor i.p.v. thuiswerken. Hoe gaat Proximus (klantvriendelijk) met dergelijke "fouten", onbeschikbaarheid om? Verontschuldigingsmail? Compensatie? Andere?
Heb Vrijdag Familus aangevraagd. Heb een bevestigingsmail gekregen dat het binnen de 24 uur actief zou zijn. We zijn nu maandag en nog steeds geen Familus.
Beste, De website Proximus verstrekt geweldig veel informatie en gegevens. Soms heb ik het moeilijk om iets terug te vinden. Zo heb ik meer bij toeval als ik ingelogd was de mogelijkheid gehad om te chatten en ook om te mailen. De vensters waar die mogelijkheden geboden worden kan ik achteraf niet meer terig vinden. Welke stappen zijn op de website van MyProximus nodig om het venster te vinden waar mailen wordt aangeboden, waar chatten wordt aangeboden? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet Jony
Beste , wat kan ik doen gsm kan geen oproepen ontvangen kan zelf wel bellen pay and go kaart
Hey, we hebben thuis Internet start en sinds maandag(9uur) valt mijn internet steeds weg( om de 30 min, soms 1 min). Als ik naar test mijn lijn ga dan staat er dit : We hebben een probleem gevonden in ons netwerk dat wellicht een invloed heeft op de werking van uw lijn. Onze excuses voor het ongemak. Is deze info meestal juist en hoelang gaat dat duren? Ik kan altijd mijn gegevens geven... Groeten mikey
Hallo Proximus. Ik heb sinds zaterdagochtend geen netwerkbereik meer op mijn smartphone (kan niet bellen, sms'en, surfen via mobiel internet,...). Aangezien ieder bedrijf stilaan meer begint in te zetten op dienstverlening en promotie via social media, probeerde ik eerst contact op te nemen via jullie facebook pagina. Ik heb sinds zaterdag 6(!!) berichten achtergelaten via privébericht, en kreeg NOOIT antwoord. Gisteren heb ik op het werk mijn middagpauze opgegeven om eens langs te gaan naar een proximuscenter in Brussel (Nieuwsstraat). Daar heb ik 1 uur mogen aanschuiven om uiteindelijk zeer weinig hulp te ontvangen. De medewerker bekeek even mijn gsm, aanhoorde mijn verhaal, gooide een nieuwe simkaart voor mijn neus. Het enige wat die persoon me wist te vertellen waren de volgende woorden: "nieuwe simkaart". Toen gisterenavond het probleem nog altijd niet opgelost was met de nieuwe simkaart heb ik gebeld naar de klantendienst. Ook deze medewerker kon me amper verder helpen.
Ik kopieer hier een mail, schandalig niets van waar ==> Beste heer Coussens, Bedankt voor uw email van 22 oktober betreffende de activatie van uw familus packet. Zoals telefonsich ook al aangegeven door u, ben ik blij dat dit probleem reeds is opgelost. Betreffende uw probleem van de foutieve aanrekening van het verbruik op de lopende factuur, kan ik inderdaad nu ook bevestigen dat dit het geval is. Dit klopt zeker niet. Uw pakket bepaalt immers dat u o.a. gratis kan smsen en 120 min kan bellen. Echter, ik kan dit probleem vandaag niet oplossen, aangezien de factuur nog open staat. Ik kan dit pas oplossen wanneer de factuur volledig is, dus op het eind van de maand. Ik raad u dan ook aan wanneer u de factuur ontvangt weer ons een emailtje te sturen met de vraag om dit fout aangerekend bedrag te corrigeren. Dit zullen wij uiteraard dan onmiddelijk doen. Ik heb tevens uw dossier naar de bevoegde dienst doorgestuurd, zodat u in de toekomst ook geen foutieve aanrekening krijgt
Waar zie ik in mijn factuur de gedetailleerde gesprekken met de tel nummers
Wat een service... Ik probeer al 2 dagen verbinding te krijgen met de klantendienst, en de verbinding word gewoon verbroken omdat het te druk is.. mijn telefoon werd afgesloten wegens een openstaand saldo. Het betreft een factuur die zogezegd niet betaald, wel volgens mijn bank is deze reeds betaald op 10/11. de aanrekening van deze maand is ook ook al betaald. Ik wil hier binnen de 5 minuten kunnen bellen of ge moogt mijn abonnement direct afsluiten
Sinds enkele weken ben ik overgeschakeld op Proximus TV en heb 2 decoders, een V5 en een V5 compact. Wanneer ik de zenders hernummer staan die niet op beide toestellen gelijk, wat normaalgezien toch wel zou moeten want die volgorde wordt niet opgeslagen op je decoder maar bij proximus zelf. Ik krijg dus op 1 toestel mijn gewenste volgorde en op het andere niet. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar krijg het niet goed. Wanneer ik op het andere toestel zenders verander vliegen sommige zenders op mijn ene toestel weer door elkaar, maar gelijk op beide toestellen lukt niet. En ja hoor, ik volg de handleiding en bevestig mijn aanpassingen, daar ligt het niet aan. Het is zo al een hele karwei om met het systeem van Proximus je zenders te hernummeren en als je dit dan nog regelmatig moet herdoen zou je al vlug de hele handel willen terugsturen. Ik heb ervoor al eens een contactformulier aan de klantendienst ingevuld maar daar hoor ik niets van terug. Verkocht is afgehandeld is wel
heb mail gekregen , waarschijnlijk alle Proximus klanten , per 1 januari 2017 dat de factuur opslaat . hebben wij toch het recht het niet te aanvaarden en contract opzeggen ! ik neem dit alleszins in overweging . Daaaaaaaaag Proximus ! 😠
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.