Skip to main content
Vraag

Onstabiel internet

  • November 29, 2016
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Hey,

we hebben thuis Internet start en sinds maandag(9uur) valt mijn internet steeds weg( om de 30 min, soms 1 min). Als ik naar test mijn lijn ga dan staat er dit :

We hebben een probleem gevonden in ons netwerk dat wellicht een invloed heeft op de werking van uw lijn.
Onze excuses voor het ongemak.

Is deze info meestal juist en hoelang gaat dat duren? Ik kan altijd mijn gegevens geven...

Groeten mikey
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • November 29, 2016
Dag Mikey,

Kan je mij via een privébericht je lijnnummer of klantennummer bezorgen?

Dan kijk ik even de lijn na.

Mvg,

OdB

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 29, 2016
hey

het privebericht is verstuurd

Mvg Mikey