Skip to main content
Antwoord

Pack mobile, internet en TV

  • November 25, 2016
  • 8 reacties
  • 254 Bekeken

speels
Goede morgen
Vanmorgen naar klantendienst gebeld,maar onbereikbaar,begrijp ik niet maar kom.
Proleem,heb een pack maar moet toch elke maand 3€ bijbetalen voor tv replay aangevraagd in september 2016.
Heb al 2 x een debet rekening gekregen voor sept en october,maar nu voor de maand november moet ik terug 3€
betalen,alhoewel mij is verzekerd dat alles in orde was en tv replay voor mij gratis is.
Zou graag langs deze weg een pasklare oplossing krijgen a.u.b.


Kantnummer 809008.
Speleman Marcel

Beste antwoord door speels

Daarjuist mail ontvangen van Proximus dat vanaf volgende maand een aanpassing wordt gedaan.
Dus goede hoop en snelle service.

Bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

speels
  • Auteur
  • Motivator
  • November 25, 2016
Door onvoorziene omstandigheden is klantendienst nog altijd niet beschikbaar om 14.00uur.
Bedankt proximus , laat je klant maar in de kou staan.

speels
  • Auteur
  • Motivator
  • November 25, 2016
Sorry iets vergeten,kan ik emailen naar proximus en faktuur betwisten maar hoe?

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 25, 2016
Er is een contactformulier, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat daarmee ook regelmatig problemen zijn:
https://support.nl.proximus.be/app/contact
Mail ons
Anders moet je het eens proberen via Twitter/Facebook.

speels
  • Auteur
  • Motivator
  • November 25, 2016
Bedankt juist email verstuurd.

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • November 25, 2016
TV replay is in principe gratis, enkel TV replay+ kost 5€ per maand, waarbij je dan wél kunt vooruitspoelen (reclame en zo).

speels
  • Auteur
  • Motivator
  • November 25, 2016
Met een pack is tv replay gratis,maar Proximus rekend mij elke maand 3 € aan en debiteren het elke keer terug.Heb al 3 keer iemand aan de lijn gehad en kwam elke maand in orde,dus bij mij niet.

speels
  • Auteur
  • Motivator
  • November 26, 2016
Is er geen support medewerker die probleem kan oplossen.a.u.b.
Heb naar klantendienst gebeld maar geraak niet binnen.

speels
  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • November 29, 2016
Daarjuist mail ontvangen van Proximus dat vanaf volgende maand een aanpassing wordt gedaan.
Dus goede hoop en snelle service.

Bedankt