Skip to main content
Antwoord

Mobilus 35

  • November 27, 2016
  • 2 reacties
  • 928 Bekeken

hey,
ik kreeg een berichtje waarin te lezen stond "Beste klant, we hebben de wijziging aan uw tariefplan uitgevoerd naar Mobilus 35" terwijl wijzelf niets hebben aangevraagd, wat betekend dit?
grt

Beste antwoord door Marleen

Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • November 27, 2016
Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 30, 2016
Had je een Smart 35 abonnement? Het is dan, denk ik, gewoon een naamsverandering. Vanaf 1/10/2016 zijn een aantal producten van naam veranderd:
zie voor de volledige lijst van naamsveranderingen:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Renaming_nl.pdf/Renaming_nl.pdf


Dat zal het waarschijnlijk zijn, hartelijke dank