Skip to main content
Antwoord

Netflix en Tuttimus

  • November 28, 2016
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Ik heb nu 2 weken mijn nieuw abonnement tuttimis maar heb mijn code voor Netflix nog niet ontvangen.

Beste antwoord door Marleen

Hoi, HeidiE, ondertussen heeft Mahiedinne die code al gekregen 🆒:
zie:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-code-waar-invullen-36593
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 29, 2016
Dag Mahieddine,

Ik stuur je de code in een privébericht!

Groetjes,

HeidiE

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • November 29, 2016
Hoi, HeidiE, ondertussen heeft Mahiedinne die code al gekregen 🆒:
zie:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-code-waar-invullen-36593