Ik woon in Evergem. Als ik de speedtest doe op Proximus krijg ik dit:
Piekuren tussen 19 u en 23 u :
Max.: 15,3 Mbps download - 3,89 Mbps upload
Min.: 11,2 Mbps download - 1,02 Mbps upload
Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u :
Max.: 15,3 Mbps download - 3,89 Mbps upload
Min.: 11,2 Mbps download - 1,02 Mbps upload
In werkelijkheid haal ik deze povere snelheden geeneens. Verre van de 50 Mbps die theoretisch haalbaar zou zijn. Ik heb al eens gemaild naar proximus, waarna ze mij opbelden en (nadat ik opnieuw mijn uitleg moest doen, want ze vonden mijn mail niet meer) zeiden dat ik moest wachten tot 2017, want dan zouden ze 'waarschijnlijk iets bijsteken' en dan zou mijn snelheid 'misschien' verbeteren.
Ik vroeg om me dat op mail te zetten, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Mijn vraag: wat gaan ze 'bijsteken' en kan mijn internetsnelheid omhoog? Mijn broer heeft hetzelfde abonnement en hij haalt vlotjes het verkondigde maximum (hij woont wel niet in de buurt).
Dank!
Antwoord
Traag internet
Beste antwoord door RobrechtB
Dag Jlius,
De snelheden die je op onze site vindt met https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html#/input
zijn de deze dat op dit moment mogelijk zijn op jouw adres. Het hangt er ook van af op welke server je jouw speed test doet + en of je via wifi of kabel werkt.
Om jouw situatie te kunnen nakijken kan je ons best en bericht sturen op Het Proximus Team https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met je klant nummer of telefoonnummer.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
De snelheden die je op onze site vindt met https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html#/input
zijn de deze dat op dit moment mogelijk zijn op jouw adres. Het hangt er ook van af op welke server je jouw speed test doet + en of je via wifi of kabel werkt.
Om jouw situatie te kunnen nakijken kan je ons best en bericht sturen op Het Proximus Team https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met je klant nummer of telefoonnummer.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
