Ik ben nu klant met smart 25+, en er word mij gezegd dat ik te veel betaal volgens mijn gebruik.
Mijn kenissen beweren dat ik voldoende zou hebben aan smart15+
DIT ABONNEMENT ZOU IK GRAAG VERANDERD ZIEN
GRT
CLAUDINE
Antwoord
Te duur abonnement
Beste antwoord door Marleen
Smart 15+ wordt niet meer gecommercialiseerd, dat wordt dan een Mobilus S:
zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html
Je kan vragen aan de klantendienst 0800 22 800 om dat aan te passen en ook in een Proximus center.
zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html
Je kan vragen aan de klantendienst 0800 22 800 om dat aan te passen en ook in een Proximus center.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.