Skip to main content
Antwoord

Te duur abonnement

  • November 29, 2016
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Ik ben nu klant met smart 25+, en er word mij gezegd dat ik te veel betaal volgens mijn gebruik.
Mijn kenissen beweren dat ik voldoende zou hebben aan smart15+
DIT ABONNEMENT ZOU IK GRAAG VERANDERD ZIEN

GRT
CLAUDINE

Beste antwoord door Marleen

Smart 15+ wordt niet meer gecommercialiseerd, dat wordt dan een Mobilus S:
zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html
Je kan vragen aan de klantendienst 0800 22 800 om dat aan te passen en ook in een Proximus center.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • November 29, 2016
Smart 15+ wordt niet meer gecommercialiseerd, dat wordt dan een Mobilus S:
zie:
www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen.html
Je kan vragen aan de klantendienst 0800 22 800 om dat aan te passen en ook in een Proximus center.