Skip to main content
Antwoord

Meer betalen

  • November 28, 2016
  • 5 reacties
  • 216 Bekeken

heb mail gekregen , waarschijnlijk alle Proximus klanten , per 1 januari 2017 dat de factuur opslaat . hebben wij toch het recht het niet te aanvaarden en contract opzeggen ! ik neem dit alleszins in overweging . Daaaaaaaaag Proximus ! 😠

Beste antwoord door Marleen

Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • November 28, 2016
Als je niet akkoord gaat met die prijsstijging dan kan je inderdaad uw contract kosteloos opzeggen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • November 28, 2016
FYI:
Zelfde onderwerp hier:
nl.forum.proximus.be/nieuw-3/tarief-verhoging-proximus-per-01-01-2017-36345
met een volledige lijst van de prijsstijgingen.

  • Apprentice
  • November 28, 2016
Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • November 28, 2016
Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • November 28, 2016
Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.


Dit is pure discriminatie naar de klanten toe die nog een oude PX abbonement hebben.