Skip to main content
Antwoord

Internet 24 uur niet beschikbaar door foutieve interpretatie technische dienst

  • November 28, 2016
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Woensdag rond 16.00 meld ik dat er geen internetverbinding meer is:
- Herhaaldelijk power on/off router helpt niet
- Internet-lampje blijft rood
- Network diagnostic centre geeft: "DNS server not available"
- Support lijn geeft aan:
>> Wordt doorgegeven aan 'expert" technieker
>> Zal opgelost worden binnen de 24 uur
>> Men zal u contacteren na herstel

Donderdag rond 16.00: geen bericht gekregen, Internet-lampje blijft rood
- Support lijn gebeld
>> Gekende fout, komt soms voor
>> Na 30 seconden was het ID-paswoord op router terug ingebracht, internet ter beschikking

1 dag zonder internet, geen NETFLIX, en naar hoofdkantoor i.p.v. thuiswerken.

Hoe gaat Proximus (klantvriendelijk) met dergelijke "fouten", onbeschikbaarheid om?
Verontschuldigingsmail? Compensatie? Andere?

Beste antwoord door KoenN

Dag Freyn,

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • November 28, 2016
??? Als het probleem "DNS server not available" is dan stelt ge toch even rap de DNS server van google in bij uw lokale netwerk gegevens ?
heck, stel uw secondaire DNS server vast in op die van google, einde verhaal ... (meestal)

.. en ter informatie .. het ontbreken van DNS gegevens is niet noodzakelijk de schuld van Proximus ... tismaardatgetweet ..

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • November 29, 2016
Dag Freyn,

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 29, 2016
Ik heb ondertussen een snel en klantvriendelijk antwoord gekregen van proximus.customer.care@proximus.com :D
Naast de verontschuldigingen voor het ongemak, heb ik een compensatie gekregen.
Waarvoor dank!