Woensdag rond 16.00 meld ik dat er geen internetverbinding meer is:
- Herhaaldelijk power on/off router helpt niet
- Internet-lampje blijft rood
- Network diagnostic centre geeft: "DNS server not available"
- Support lijn geeft aan:
>> Wordt doorgegeven aan 'expert" technieker
>> Zal opgelost worden binnen de 24 uur
>> Men zal u contacteren na herstel
Donderdag rond 16.00: geen bericht gekregen, Internet-lampje blijft rood
- Support lijn gebeld
>> Gekende fout, komt soms voor
>> Na 30 seconden was het ID-paswoord op router terug ingebracht, internet ter beschikking
1 dag zonder internet, geen NETFLIX, en naar hoofdkantoor i.p.v. thuiswerken.
Hoe gaat Proximus (klantvriendelijk) met dergelijke "fouten", onbeschikbaarheid om?
Verontschuldigingsmail? Compensatie? Andere?
Antwoord
Internet 24 uur niet beschikbaar door foutieve interpretatie technische dienst
Beste antwoord door KoenN
Dag Freyn,
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses hiervoor.
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.