Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Via deze weg wil ik een klacht melden; na meerdere keren gebeld te hebben met jullie klantendienst is een dossier opgemaakt. Situatie als volgt: op 06/05/17 naar Proximuswinkel te Mechelen geweest voor de aankoop van een smartphone Samsung Galaxy A3 2017 mét abonnement. Resultaat: gsmnr geblokkeerd (achteraf brief ontvangen cfr opzeg contract + factuur met kosten contractbreuk) EN zonder ons medeweten werd ons lopende pack Internet + TV + telefonie opgezegd en overgezet in Familus! Dit hebben wij allemaal niet gevraagd! Graag nazicht en rechtzetting van de doorgevoerde - niet gevraagde - wijzigingen aub!!
Beste, Ik zit opnieuw met het probleem dat ik niet op MyProximus kan voor beheer van mijn abonnement of - belangrijker - mijn Bizzclub punten Ik krijg na aanloggen deze melding te zien: U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing. Graag opzet bekijken met voledig nieuwe MyProximus account, dit kan bv. op een ander email adres. Ik hoop dat we dit eens kunnen oplossen.
Blijkbaar kan proximus geen overzicht geven van het mobiel internetgebruik per app waardoor je geoptimaliseerd kan bepalen welke app als gratis kan geselecteerd worden.
Hallo, Gisteren, 28/05, heb ik mijn prepaid kaart geïdentificeerd. Na deze kreeg ik een bericht en een melding dat het succesvol gedaan was. Nu, 29/05, probeer ik berichten te versturen, maar het is onmogelijk. Mensen kunnen mij niet contacteren, ik vrees ervoor dat mij prepaid kaart tóch geblokkeerd is. Ik vraag me af wat ik nu moet doen. Zou iemand mij kunnen helpen? Groeten, Laura
Op de web site (https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html?v1=shorturl&v6=contact) staat een mooie titel "Stuur een email" maar nergens is het mail adres te vinden ... vandaar deze forum-post cfr klacht met nummer 29290636. Graag bevestiging per email of post dat de domiciliering actief is ... ik had ze zaterdagavond geactiveerd via myproximus. Maandag telefonisch bevestiging gekregen van een medewerker van Proximus dat de domiciliering actief was ... Dinsdag-morgen zelf nog eens gekeken op myproximus en daar zag ik tot mijn verbazing dat ze opnieuw uitgeschakeld was ... vanzelf ... Vandaar graag bevestiging via email/post dat de domiciliering in orde is zodat mijn telefoonlijn niet opnieuw zonder voorafgaand bericht van Proximus afgesloten wordt ! Hartelijk bedankt mvg Nico
Ik heb heel wat bestanden staan in de cloud oa word-documenten, excel, .. Vorige week kon ik die door op de titel te klikken deze gewoon openen in word, excel, ... . Vandaag krijg ik enkel een pdf-document te zien en kan er niet meer in werken. Enig idee hoe dit komt?
Geachte, Op 5 mei hadden wij besloten om al ons abonnementen en Internet over te schakelen naar proximus. Die dag hebben we een mail gestuurd en hebben ze ons onmiddellijk terug opgebeld. Alles is telefonisch gebeurd om te veranderen naar Proximus. Wa blijkt er ,ze sturen een brief naar mijn adres maar met een verkeerde naam !!! (Mv.Wynants Marie ) Ik had terug gebeld voor te zeggen dat de naam niet klopt ,ze gingen dat in orde maken ! Ondertussen is mijn man zijn gsm uitgeschakeld van zijn vorige provider (orange) paar dagen NIET kunnen bellen . Ook proximus had ons nog geen telefoonkaartjes gestuurd met de juiste naam !! We waren van plan om met 3 abbonementen en 1 oplaadbare kaart te veranderen naar Proximus.we gingen allemaal overschakelen naar abonnementen van Proximus + aankoop gsm (Iphone 7). Daarna hebben we dubbele kaartjes gekregen zowel op mijn naam als die op naam van Marie Wynants. Mijn man steekt het juiste kaartje in en werkt niet !!! Terug gebeld naar Proximus ,
Beste, Ik heb een Pay&Go prepaid kaart, maar wanneer ik de identificatie wil doen, komt er voortdurend op 'Gelieve een geldig nummer op te geven'. Is er een storing in het systeem? Mvg, Astrid
Beste Proximus Zou ik mijn Daily Travel Passport kunnen deactiveren ? Ik vind het namelijk nutteloos wanneer dit zich activeert enkel wanneer ik maar 1 sms stuur vanuit het buitenland. Alvast bedankt Met vriendelijie groet Yannick
Hallo, Ik ben vorige week overgeschakeld van Scarlet naar Proximus samen met een toestel. Vandaag kon ik mijn Proximus simkaart activeren. Alles werkt behalve 3g/4g. Ik kan berichten krijgen en sturen maar ik heb geen mobiele data internet. Normaal moet ik 2gb hebben. Ik kan ook geen "MyProximus" account aanmaken aangezien mijn klantenrekening nummer niet herkend wordt. Gelieve mij te helpen met dit probleem. Vriendelijke groeten, Andre
Er is nu sprake van het feit dat de tv zenders inkomsten gaan ontlopen omdat de "kijkers" steeds meer uitgesteld tv kijken en dan de reclame doorspoelen. Zie meer info in de nieuwsuitzendingen van 11/5. https://nieuws.vtm.be/binnenland/4-vragen-over-minder-reclame-op-tv Ik neem alle programma's op, die ik wil zien en ik spoel ook de meeste reclame door. Maar ik spoel ook bvb de sport van het Nieuws van VTM door, of de begingeneriek van een film of serie (die is toch altijd hetzelfde). Zo win ik heel wat tijd en kan ik zien wat ik echt wil zien. In opnames heb je natuurlijk ook de 5 eerste minuten, die vastgelegd liggen in een opname. Die spoel ik ook door. Dit om maar te zeggen dat ik het heel spijtig zou vinden, mochten de operatoren en de sponsors tot een akkoord komen dat er niet meer kan doorgespoeld worden in een opname of uitgesteld kijken (ik heb het hier niet over TV Replay en TV Replay +, maar zuiver over opnames en terugspoelen in een lopende uitzending, of verder kijken n
na een jaar en regelmatig gesukkel met foutieve facturatie heb ik beslist om mijn abonnement bij proximus op te zeggen ... ook dit was geen makkie ... nu ik opgezegd heb en dacht dat alles achter de rug was krijg ik bij verassing toch nog een aanrekening ... euh een aanrekening met vermelding "eenmalige kosten" (wat mag dit wel zijn ?) terwijl alles betaald is en,of de grap niet opkan, nog een tegoed van 27 euro aan regularisaties (ah ja dank u) met als saldo dus een tegoed van 11 ,31 euro in mijn voordeel ... dat, en nu komt het toppunt, van mijn volgende rekening (die ik niet meer heb daar alles afgesloten is) zal afgetrokken worden. Aub Proximus we leven in de 21ste eeuw kan dit niet beter en correcter gebeuren. Ik vraag dus uitdrukkelijk het totale regularisatiebedrag van 27,05 euro op mijn rekening (die jullie best kennen) terug te storten. Met dank ... bij voorbaat ?
Ik kreeg een kaart van jullie voor 500 extra premium club punten maar op site krijg ik als bericht : U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing. Wat ben ik dan met zo'n kaart ?
- altijd mijn Bizzclub punten kunnen raadplegen - een tijd geleden plots niet meer - Proximus gecontacteerd, en begin april antwoord gekregen dat mijn beheerdersrechten aangepast werden en het zou moeten lukken - ging nog steeds niet, en dit werd gemeld aan Proximus - daarop geen antwoord meer ontvangen - zopas een SMS met de melding dat ik mijn punten kan raadplegen - direct ingelogd, heb nog steeds geen beheerdersrechten. Wilt u geloven dat ik het beu ben?
Ik kocht mij vorig jaar een tablet en raar maar waar er zat geen oplader bij. Ik had dit na gevraagd in de proximus winkel of dit normaal was en kreeg als antwoord ja dat kan en daarmee was de kous af. Ik dacht op dat moment oke ik heb een oplader van mijn smartphone geen probleem. Maar ik heb die oplader ergens vergeten en heb nu een probleem. Ik heb dit probleem aangekaart in de proximus winkel. Ik kreeg als antwoord ja madammeke dan zult gij er één moeten kopen. Sorry eigenlijk had er bij die tablet een oplader moeten zitten want had ik geen smartphone gehad hoe moest ik die dan opladen.
Krijgt nog iemand dit vervelend bericht verschillende kerenen per dag? Hoe kan ik dit verwijderen, je moet 5 vragen invullen dit heb ik gedaan, maar toch blijf je het krijgen. Ze vallen me hier al lastig door mijn topics te blokkeren. Moeten ze dat thuis ook niet gaan doen.
Ik probeer al enkele weken te achterhalen waarom mijn facturen van maart en april plots 60 en 20 euro hoger liggen dan normaal. Vermoedelijk via mijn tablet/mobiel nummer. Maar ik krijg alleen details te zien van mijn vaste lijn. Op de site/my proximus niet te vinden (om technische redenen enz...), via de hulplijn te horen gkregen 'dat er aan gewerkt wordt...'? Bedoelt men dan 'net vandaag' of 'al enkele maanden ...'? Ik zou het zo stilaan wel eens willen weten.
Ik zou graag surfen met de Fritz!box 3490. Nu vraag ik me af of ik de Duitse versie in huis kan halen en genieten van optimale vectoring snelheden, of heb ik daar toch de internationale versie voor nodig? Alvast bedankt!
Nu in de loop van juni 2017 de roamingkosten in de EU afgeschaft zal zijn betekent dus dat men zal bellen, opgebeld worden, SMS'en en surfen alsof men in België bevindt en dus alles van belminuten en data volume afgaat. Mag ik dus concluderen dat Daily Travel Passport binnen EU dan ook overbodig wordt? En geldt dat dan ook voor mobiel internet voor laptops en tablets?
Ik kan geen serieopnames verwijderen, ik kan vaak niks op opnemen zetten en anders neemt hij gewoon niks op terwijl het op serieopname of opname staat. ik heb al 2 keer een nieuwe decoder meegekregen maar niets helpt ook niet decoder resetten.
Ik schakel over van Telenet naar Proximus. Moet ik zelf dan ook nog opzeggen bij Telenet of doet Proximus al het werk? thx Marieke
Dit moet ik toch even kwijt, hoor! Vorige maand verander ik mijn abonnement naar Tuttimus. Een paar dagen erna val ik in pan met mijn smartphone, grrrrr! Ik zie dus dat je een smartphone kan aankopen via proximus met abonnement, aan goedkopere prijs. Wat goed uitkomt aangezien ik geen honderden euro's aan een telefoon kan/wil uitgeven. Dus ik naar de winkel. "Ja mevrouw, we kunnen uw dossier niet verwerken omdat de installatie nog niet gebeurd is" Dus wachten voor nieuwe telefoon. Vorige week zaterdag is er iemand de installatie komen doen. Ik ga vijf dagen na installatie terug naar die winkel. "Ja mevrouw, we wachten nog op goedkeuring van Proximus en dat duurt 3 uur!?!" Nog steeds geen nieuwe telefoon. Ga ik vanmorgen terug, voor de derde keer, naar die winkel. En wat denk je: "Ja mevrouw, er is iets fout gegaan en we kunnen het nog steeds niet verwerken!?!" Gebeld naar Proximus. "Mevrouw, er zit een foutje in het systeem om alles verder af te werken. Ik ga onze technische dienst ve
Ik ruilde 7700 bizz punten in voor een bon voor Ici Paris Xl, maar op hun webshop krijg ik te horen dat mijn waardebon verlopen is. Nochtans nog geldig tot 05/06/2017. Wat moet ik doen?
Beste, Ik heb al een hele tijd een samsung galaxy core prime maar tot op heden nog geen 4G ingesteld op mijn gsmtoestel. Als ik de stappen voor het instellen van 4G op deze site volg slaag ik er nooit in om m'n 4G te laten werken. Aan wat zou dit kunnen liggen? Vriendelijke groeten en bedankt!
wanneer krijg ik eigenlijk die code voor drie maanden gratis?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.