Skip to main content
Vraag

Probleem met 3G/4G na overschakeling van Scarlet

  • May 30, 2017
  • 1 reactie
  • 333 Bekeken

Hallo,

Ik ben vorige week overgeschakeld van Scarlet naar Proximus samen met een toestel.
Vandaag kon ik mijn Proximus simkaart activeren.
Alles werkt behalve 3g/4g. Ik kan berichten krijgen en sturen maar ik heb geen mobiele data internet. Normaal moet ik 2gb hebben.

Ik kan ook geen "MyProximus" account aanmaken aangezien mijn klantenrekening nummer niet herkend wordt.

Gelieve mij te helpen met dit probleem.

Vriendelijke groeten,
Andre
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 31, 2017
Dag Andre,

Kan je ons even je nummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we het probleem graag even met jou na en lossen we het op. :)

Groetjes,
Lorentz