Skip to main content
Antwoord

Probleem identificatie prepaid

  • May 27, 2017
  • 8 reacties
  • 1414 Bekeken

Beste,

Ik heb een Pay&Go prepaid kaart, maar wanneer ik de identificatie wil doen, komt er voortdurend op 'Gelieve een geldig nummer op te geven'.
Is er een storing in het systeem?

Mvg,
Astrid

Beste antwoord door WouterM

Hallo Cedric!

Wij zijn er van op de hoogte dat sommige klanten inderdaad problemen ondervinden met het registreren van hun prepaid kaart,

wij moeten u vriendelijk vragen om de registratie nogmaals te doen op onze website.

Excuses voor het ongemak...

Groetjes,

Wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Apprentice
  • May 27, 2017
Dag Astrid, bij mij net hetzelfde ! Ik heb natuurlijk ook misschien te lang gewacht dit te doen, maar vind het niet normaal. Dit nummer bestaat niet... allez....
Ik heb eerder ook al een mailtje gestuurd naar proximus, waarop ik geen antwoord kreeg.
Belachelijk vind ik dat ze zelfs weten wie achter het nummer zit want voorheen was het jarenlang een abonnement zelfs en nog grappiger is dat ze me zelf persoonlijk op naam een e-mail sturen dat ik mijn kaart moet laten registreren....
Morgen nog es proberen en voor de rest verander ik zelfs van provider dan !

  • Apprentice
  • May 28, 2017
zelfde probleem geen tijd om in een winkel te gaan (ik werk tijdens de openingsuren) en via internet blijven ze zeggen dat mijn nummer onjuist is !!!!!!???? al herlaad via bankkaart maar toch niet gelukt wel het geld erop zetten maar niet registreren dat is frustrerend !!!!

met aangemaakte account toch niet bestaande nummer wat voor onzin is dit !?
vanaf morgen dus geen kaart meer onmogelijk om klantendienst te bereiken omdat een automatische aantwoord apparaat is die je stuur naar ...? ?

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 29, 2017
Dag Riet, lukt het niet via de website, kan je het best laten uitvoeren door een collega in een verkooppunt, deze kan de identificatie ter plaatsen doen, excuses voor de overlast! Groetjes, Nicky

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 29, 2017
Dag Ady, heb je deze herlaadbeurt gedaan via de aangegeven website, https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html? Graag onttvang ik het betrokken nummer via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversationwith=51679, Groetjes, Nicky

  • Apprentice
  • May 29, 2017
Dringend : vorige week registratie gedaan en met bancontact betaalt, mail ontvangen met dank voor registratie en deze avond sim geblokkeerd en nu niks of niemnd te bereiken, hoe zit het eigenlijk proximus is dat nog normaal ???

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • Antwoord
  • May 30, 2017
Hallo Cedric!

Wij zijn er van op de hoogte dat sommige klanten inderdaad problemen ondervinden met het registreren van hun prepaid kaart,

wij moeten u vriendelijk vragen om de registratie nogmaals te doen op onze website.

Excuses voor het ongemak...

Groetjes,

Wouter

  • Apprentice
  • May 30, 2017
@wouterM, en opnieuw betalen ? wat een zever is dat ? men kan mijn simkaart vanop afstand blokkeren dus dan mogen ze hem nu vanop afstand deblokkeren ook, ik heb online betaalt en bevestigingsmail gekregen waarin staat dat alles in orde is en nu zegt men dus doodleuk : hallo onnozelaar , weet je wat ? registreer je nog eens , wie zegt dat het nu wel zal lukken ? voor alle duidelijkheid wouterM mijn frustratie is niet op u gericht, klanten beliegen en bedriegen , want gisterenavond laat toen een kennis van mij belde naar jullie 0800 nummer met mijn gegevens om te vragen wat er scheelde zei men , ja ik zie het hier er is een fout gebeurt en morgen rond de middag zal alles terug werken want nu is de technische dienst er niet meer...

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • May 31, 2017
Hoi Cedric, ik zie dat je nummer ondertussen terug geïdentificeerd is. Kan je gebruik maken van je gsm ? Groetjes, Cindy