Skip to main content

Daily Travel Passport deactiveren

• May 26, 2017
  • 13 reacties
  • 772 Bekeken

Beste Proximus
Zou ik mijn Daily Travel Passport kunnen deactiveren ? Ik vind het namelijk nutteloos wanneer dit zich activeert enkel wanneer ik maar 1 sms stuur vanuit het buitenland.
Alvast bedankt

Met vriendelijie groet
Yannick
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

Martin
  • May 26, 2017
zie hoe je het kan doen via Myproximus op deze link:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/daily-travel-passport-deactiveren-38805

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 27, 2017
Dit kan je doen via MyProximus, via sms 'STOP' naar 8990 of door ons je betrokken nummer mee te delen via een privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Groetjes,

Lorentz.

Martin
  • May 27, 2017
Is deze boodschap niet voor een andere topic bedoeld?
NB: dan zullen alle andere berichten via 8990 ook stoppen.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 27, 2017
Dag Martin, gaat wel degelijk over de Daily Travel Passport, zie https://www.proximus.be/nl/id_cr_dtpass/particulieren/producten/opties/internationaal-en-roaming/bellen-smsen-en-surfen-vanuit-het-buitenland.html, Groetjes, Nicky

Martin
  • May 27, 2017
Oei, heb ik het dan zo verkeerd voor ik dacht dat via 8990 berichten met allerlei informatie verstuurd werden door proximus?

Heb het inderdaad verkeerd voor !-) het is 8999 voor deze berichten

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • May 29, 2017
Hey Martin! Info berichten van Proximus worden verstuurd met een 047-nummer. De 8990 is inderdaad exclusief voor Daily Travel Passport. Groetjes, Cindy

Martin
  • May 29, 2017
Bedankt voor de uitleg Cindy,
Maar mijn vader zegt dat hij regelmatig berichten binnenkrijgt van Proximus op via het nummer 8999

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 29, 2017
Dag Martin, maakt hij gebruik van de Daily Travel Passport? Groetjes, Nicky

Martin
  • May 29, 2017
Hallo NickyL,
nee dat gebruikt hij niet en het is ondertussen al een hele poos geleden zegt hij dat er nog berichten binnenkomen op 8999.
NB: maar ik had mij wel, hier in het begin van deze thread, verward met 8890 en 8999, en 8999 dient alleen om berichten of nieuws te versturen door Proximus denk ik toch?

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • May 30, 2017
Martin,

Zou je ons een voorbeeld kunnen bezorgen van die sms'jes aub ?

Groetjes, Cindy

Martin
  • May 30, 2017
Mijn vader heeft die wel al gewist maar volgens hem ging het over allerlei info van hoe je uw simkaart kunt laten blokkeren bij diefstal, info over daily travel, over afschaffing van roaming enz......enz....

Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • May 31, 2017
Tegenwoordig worden info berichten van Proximus ook verstuurd via een nummer dat start met 047... Een gewoon GSM-nummer dus. 8999 zijn voornamelijk marketing berichten over acties, klantendagen enz. Groetjes, Cindy

Martin
  • May 31, 2017
Bedankt CindyD, voor de verduidelijking, groetjes, Martin.