Skip to main content

Bestanden openen in de cloud

  • May 29, 2017
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Ik heb heel wat bestanden staan in de cloud oa word-documenten, excel, ..
Vorige week kon ik die door op de titel te klikken deze gewoon openen in word, excel, ... .
Vandaag krijg ik enkel een pdf-document te zien en kan er niet meer in werken.
Enig idee hoe dit komt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • May 29, 2017
Hey polghey, ik merk het probleem inderdaad ook op. Ik laat het nakijken door onze ingenieurs en houd je op de hoogte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 30, 2017
Heb je al wat meer info ivm het probleem?

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • May 30, 2017
Nog niet, we houden je op de hoogte als wij meer info hebben.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 31, 2017
Dit is een gekend probleem op Proximus cloud, de betrokken dienst is op de hoogte en werkt aan een oplossing , op dit moment is er helaas nog geen datum gekend. Voorlopig zal je dus de cloud documenten best downloaden en vervolgens lokaal aanpassen op je toestel.