Ik probeer al enkele weken te achterhalen waarom mijn facturen van maart en april plots 60 en 20 euro hoger liggen dan normaal. Vermoedelijk via mijn tablet/mobiel nummer. Maar ik krijg alleen details te zien van mijn vaste lijn. Op de site/my proximus niet te vinden (om technische redenen enz...), via de hulplijn te horen gkregen 'dat er aan gewerkt wordt...'? Bedoelt men dan 'net vandaag' of 'al enkele maanden ...'?
Ik zou het zo stilaan wel eens willen weten.
Antwoord
Details factuur niet te achterhalen
Beste antwoord door AntonellaD
Dag franSWA,
De hogere facturen hebben inderdaad te maken met het overschrijden van de bundel op je mobiel internet kaartje tijdens de maanden februari en maart. De gespreksdetails van dit kaartje staan ingesteld op 'privé'. Daarom zie je hiervan geen details. Je kan deze instelling via MyProximus aanpassen zodat je alsnog een detail van de verbindingen kunt raadplegen.
Groetjes,
Antonella
De hogere facturen hebben inderdaad te maken met het overschrijden van de bundel op je mobiel internet kaartje tijdens de maanden februari en maart. De gespreksdetails van dit kaartje staan ingesteld op 'privé'. Daarom zie je hiervan geen details. Je kan deze instelling via MyProximus aanpassen zodat je alsnog een detail van de verbindingen kunt raadplegen.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
